AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie Antwerpen - Departement Logistiek
Koningin Elisabethlei 22, BE-2018 Antwerpen
Contact: Amke Maes
Tel: +32 32406702 E-mail: infrastructuur@provincieantwerpen.be
Internet adres(sen): www.provincieantwerpen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bornem/Hingene - provinciaal groendomein d'Ursel - renovatie schildersatelier (casco)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Schildersatelier op het groendomein d'Ursel te Hingene
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat de volledige renovatie van het voormalige schildersatelier. De buitenschil wordt gerestaureerd. Er wordt een nieuwbouw volume opgetrokken tegen het gebouw ter vervanging van een af te breken volume. Het betreft een energetisch ingrijpende renovatie (E.I.R.). Het gebouw wordt waar mogelijk geïsoleerd en voorzien van een ventilatiesysteem C.
In het gebouw worden alle noodzakelijke werken uitgevoerd om het pand te herbestemmen tot erfgoedlogies voor max. 8 personen. Hiervoor dienen ingrepen te gebeuren aan het bestaande dakgebinte en wordt een volledige nieuwe verdiepingsvloer in het gebouw ingebracht. Buiten- en binnenschrijnwerk wordt nieuw gemaakt. Een deel wordt een kopie van het bestaande houten schrijnwerk. In nieuwe gevelopeningen wordt hedendaags schrijnwerk geplaatst. Aan de noordzijde is een stalen raam voorzien.
Het betreft een casco renovatie. Vloerafwerkingen, keukenmeubilar- en toestellen en sanitaire toestellen zijn bijgevolg niet in de opdracht begrepen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
RSZ-attest en fiscaal attest
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De opdrachtnemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de ondercategorieD24* klasse 3 of hoger.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De opdrachtnemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de ondercategorieD24* klasse 3 of hoger.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/01/2017 - 15:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
17/01/2017 - 15:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De uitvoeringstermijn is uitgedrukt in werkdagen.
De opdrachtdocumenten kunnen gratis gedownload worden via e-notification.
De offerte moet ingediend worden via e-tendering.
De ingevulde samenvattende opmeting dient tevens in Excel-formaat toegevoegd te worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 02/12/2016