AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
P.ED architectenbureau
Ginderbuiten 70/1, BE-2400 MOL
Contact: Peeters Eddy Willem
Tel: +32 14451881 Fax: +32 14451745 E-mail: luk@pedarchitecten.be
Internet adres(sen): www.pedarchitecten.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Nieuwbouw educatief dienstencentrum fase I - ruwbouw, afwerking en pilootaanneming
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Hoekstraat 50
3910 Neerpelt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Nieuwbouw educatief dienstencentrum fase I - Ruwbouw, afwerking en pilootaanneming
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 4098272.37 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse 7 : tot 5.330.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 02/02/2017 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 200.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: het bestek zal u worden toegestuurd mits voorafgaandelijk betaling via overschrijving op rek. nr. BE45 00139611 0589 op naam van p.ed architectenbureau. na betaling van dit bedrag zal aan de betreffende firma ook de mogelijkheid geboden worden om het dossier digitaal op te halen via een elektronisch platform.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
02/02/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
02/02/2017 - 14:00
Plaats: SYNTRA Hasselt , Gouverneur Verwilghensingel 40 te 3500 Hasselt , lokaal B.1.26.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbare zitting
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
de vermelde uitvoeringstermijn van de opdracht (punt II.3) betreft 300 WERKDAGEN !
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 02/12/2016