AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
De Brusselse Keukens - Publiekrechtelijke Vereniging
J.J Crocq Laan 21, BE-1020 Brussel
Contact: De heer Michel Martin
Tel: +32 22101458 Fax: +32 22101459 E-mail: mmartin@restobru.irisnet.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Materiaal en werken koude lijn « Scholen Stad Brussel - Scholen Anderlecht - Opvangplaatsen Stad Brussel
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Hard aan het werk levert grote keuken apparatuur (levering, installatie, aansluiting en inclusief voorbereidende werkzaamheden) en werken voor de realisatie van satellietkeukens voor het opnemen van de koude hechting beginsel
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
711000 EUR
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen(3013-2014-2015), indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Technische bekwaamheid van de leverancier te rechtvaardigen met behulp van de volgende documenten: a) een lijst van de belangrijkste leveringen laatste drie jaar. Ten minste drie van deze referenties moet de levering en installatie van een set van apparatuur (volledige keuken) die vergelijkbaar is met uit te rusten van een satelliet keuken onder dit contract op te nemen. Deze drie referenties moeten vergezeld gaan van verklaringen inzake de goede afloop, door de koper ondertekend. b)certificering van T4 agreatie - Klasse 3 minimum Gezien het feit dat deze markt omvat ook proactieve maatregelen worden overwogen het werk (artikel 6), moet deze goedkeuring ontvangen in dit geval en op basis van schattingen, T4 - klasse 2 (of meer) De inschrijver die niet anders geldige documenten en attesten heeft vergezelde zijn aanbod zal worden beschouwd als een niet-regelmatige aanvoer.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/1/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/1/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
24/1/2017 - 11:00
Plaats: Aankoop Kantoor, J.J Crocq Laan 21 te 1020 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Plaatsbezoek: De bieder is verplicht om een bezoek ter plaatse te verrichten en, op straffe van nietigheid van haar aanbod! De bieder moet bevatten, voor elke school opgenomen in de inventaris, een certificaat naar behoren ingevuld en ondertekend zijn aanbod - zie model in Bijlage B.Monumenten betrokken plaatsen wordt gehouden van maandag 19 december tot en met donderdag 22 december, 2016, volgens een bepaald schema door de macht verbonden organisator aan deze specificatie (groeperen ze geïnteresseerd zijn en eventueel begeleid door de eerder genoemde vertegenwoordiger of een andere persoon ).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/11/2016