Hospilim Plus

Dienstverlening voor het reinigen van ruiten en andere oppervlakten voor de leden van vzw Care-O-Lim


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
HospiLim Plus
agoralaan Abis, BE-3590 Diepenbeek
Contact: De heer Benny Stevens
Tel: +32 11286963 E-mail: benny.stevens@hospilim.be
Internet adres(sen): www.hospilim.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Dienstverlening voor het reinigen van ruiten en andere oppervlakten voor de leden van vzw Care-O-Lim
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: provincie Limburg - meerdere locaties / regio Noordoost-Limburg - meerdere locaties / regio Zuidwest-Limburg - meerdere locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Identificatie van de Opdrachtgevers
1) Vzw HospiLim
Op 14 december 2010 werd de vzw HospiLim opgericht, bestaande uit de 8 Limburgse algemene & categorale ziekenhuizen en de 4 psychiatrische centra. De werkende leden zijn:
1) Algemeen Ziekenhuis Vesalius
2) Jessa Ziekenhuis
3) Sint-Franciskusziekenhuis
4) Mariaziekenhuis Noord-Limburg
5) Sint-Trudo ziekenhuis
6) Revalidatie & MS-centrum
7) Ziekenhuis Maas en Kempen
8) Ziekenhuis Oost-Limburg
9) Medisch Centrum St.-Jozef
10) Openbaar Psychiatrisch Zorgcentrum Rekem
11) Asster
12) Kinderpsychiatrisch Centrum Genk
De vereniging heeft onder andere als doel op te treden als opdrachtencentrale voor zijn aangesloten leden.
Art. 2,4° van de wet van 15 juni 2006 bepaalt dat een opdrachtencentrale een aanbestedende overheid is die overheidsopdrachten of raamovereenkomsten plaatst met betrekking tot werken, leveringen of diensten die bestemd zijn voor aanbestedende overheden, overheidsbedrijven of aanbestedende entiteiten. De werkende leden die een beroep doen op HospiLim als opdrachtencentrale zijn vrijgesteld van de verplichting om zelf een gunningsprocedure te organiseren (cfr. artikel 15 van de Wet Overheidsopdrachten).
Contactgegevens:
Adres bedrijvencentrum 'Bioville'
Agoralaan Abis B-3590 Diepenbeek
Tel. 011 28 69 63
Benny.stevens@hospilim.be
www.hospilim.be
2) HospiLim Plus
Op 26 november 2012 werd de vzw HospiLim Plus opgericht door volgende stichtende leden:
1) Algemeen Ziekenhuis Vesalius
2) Jessa Ziekenhuis
3) Sint-Franciskusziekenhuis
4) Mariaziekenhuis Noord-Limburg
5) Sint-Trudo ziekenhuis
6) Revalidatie & MS-centrum
7) Ziekenhuis Maas en Kempen
8) Ziekenhuis Oost-Limburg
9) Medisch Centrum St.-Jozef
10) Openbaar Psychiatrisch Zorgcentrum Rekem
11) Asster
12) Kinderpsychiatrisch Centrum Genk
13) Stichting LSM (Limburg Sterk Merk)
De vereniging heeft onder andere als statutaire doelstellingen:
- het overleg en de samenwerking tussen algemene ziekenhuizen en psychiatrische centra te bevorderen door de creatie van een gemeenschappelijk overlegplatform;
- gezamenlijke projecten tot stand te brengen die de kwaliteit van de medische dienstverlening, de HR-organisatie of de exploitatie in zijn geheel verbeteren;
- synergieën en schaalvoordelen te realiseren ten behoeve van de ziekenhuizen en de psychiatrische centra; van de leden, ondermeer, maar niet beperkt tot, door bijstand en ondersteuning te leveren bij de organisatie van de aankoop van goederen en uitbesteding van diensten door het stimuleren van initiatieven in verband met de aankoop- en/of opdrachtencentrale Hospilim vzw voor haar leden;
" - als opdrachten- en/of aankoopcentrale en/of als raadgever op te treden voor aanbestedende overheden in de zorgsector, al dan niet leden van Hospilim Plus vzw, bij de aankoop van goederen, diensten en werken"
Contactgegevens HospiLim Plus:
Adres bedrijvencentrum 'Bioville'
Agoralaan Abis B-3590 Diepenbeek
Tel. 011 28 69 63
Als concretisering van deze laatste doelstelling heeft HospiLim Plus bij besluit van zijn Raad van Bestuur van 28 juni 2016 beslist om voor deze overheidsopdracht als opdrachtencentrale op te treden voor leden (welzijnsinstellingen) van de vzw Care-O-Lim die aan deze opdracht wensen deel te nemen. Verderop in dit lastenboek kan u een overzicht terugvinden van de leden van Care-O-Lim die deelnemen aan onderhavige overheidsopdracht.
De vzw Care-O-Lim is een initiatief van het provinciebestuur ten behoeve van de Limburgse woonzorgcentra én voorzieningen voor personen met een handicap, opgericht op 29 mei 2015.
De vereniging heeft als doel:
- geheel of gedeeltelijk bij te dragen aan de maximale ontwikkeling van de kwaliteit en performantie van de Limburgse zorgvoorzieningen.
- hiertoe het overleg en de samenwerking tussen de voorzieningen te bevorderen.
- synergieën en schaalvoordelen te realiseren ten behoeve van deze voorzieningen.
- bij te dragen tot het vereenvoudigen en verbeteren van het management en de werkingsprocessen van de leden,
- onder meer door bijstand en ondersteuning te leveren bij de organisatie van samenaankoop van goederen en uitbesteding van diensten.
De vzw Care-O-Lim heeft via besluit van zijn Raad van Bestuur op 22 juli 2016 aan HospiLim Plus gevraagd om als opdrachtcentrale te willen optreden voor deze overheidsopdracht.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: regio Noordoost-Limburg
Korte beschrijving:
regio Noordoost-Limburg
Perceel 2: regio Zuidwest-Limburg
Korte beschrijving:
regio Zuidwest-Limburg
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De verklaring op erewoord impliceert dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver dient zijn financiële draagkracht om de opdracht uit te voeren aan te tonen aan de hand van:
1) Een verklaring betreffende de totale omzet én de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste 3 boekjaren. Indien de kandidaat of inschrijver om redenen die hij moet verantwoorden, niet in staat is de gevraagde referenties over te leggen, kan hij zijn economische en financiële draagkracht aantonen met andere documenten die de aanbestedende overheid geschikt acht.
2) Het bewijs van een beroepsaansprakelijkheidsverzekering met vermelding van het bedrag.
3) Financiële ratio's : liquiditeit, solvabiliteit en rentabiliteit van de laatste 3 jaren
Géén negatief eigen vermogen in méér dan 1 van de 3 recentste boekjaren
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1) lijst van de 3 tevreden klanten waar we referenties kunnen opvragen, incl. contactgegevens en getekend attest uitvoering der diensten gedurende de laatste 3 jaar, de omzet per jaar en de coördinaten
2) Voor iedere onderaannemer wordt een document opgemaakt tussen aannemer en onderaannemer genaamd "werken voor derden" waarin specifiek alle gegevens opgenomen zijn, die ook gelden voor de hoofdaannemer ( zie administratieve bepalingen van een opdracht en alle veiligheids- en andere voorwaarden waaraan voldaan moet worden).
1) Lijst van de 3 tevreden klanten waar we referenties kunnen opvragen, incl. contactgegevens en getekend attest uitvoering der diensten gedurende de laatste 3 jaar, de omzet per jaar en de coördinaten
2) Voor iedere onderaannemer wordt een document opgemaakt tussen aannemer en onderaannemer genaamd "werken voor derden" waarin specifiek alle gegevens opgenomen zijn, die ook gelden voor de hoofdaannemer ( zie administratieve bepalingen van een opdracht en alle veiligheids- en andere voorwaarden waaraan voldaan moet worden).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 6/1/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De Opdrachtdocumenten zijn te downloaden op volgende locatie www.hospilim.be/leveranciers
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 9/1/2017 - 15:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 9/1/2017 - 15:00
Plaats: Bioville, vergaderzaal + 2. Agoralaan Abis, 3590 Diepenbeek
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
De inschrijver zorgt op eigen initiatief voor een bezoek ter plaatse op alle relevante locaties voor deze opdracht en bezorgt bij inschrijving hiervan het bij het bestek bijgevoegde attest aan de opdrachtgever.
De offertes kunnen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/11/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA