Infrabel - Directie Build

Restwerken spoorverbinding Schuman-Josaphat. Lijn 161. Stations Schuman, Luxemburg, Mouterij, Merode, Meiser & Josaphat. Bouwkundige en elektrotechnische werken.


KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel - Directie Build
Marcel Broodthaersplein 2, BE-1060 Brussel
Contact: TUC RAIL N.V.
Via het forum vraag & antwoord aan het adres van het kopersprofiel
E-mail: ppcell@tucrail.be
Internet adres(sen):
www.infrabel.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Restwerken spoorverbinding Schuman-Josaphat. Lijn 161. Stations Schuman, Luxemburg, Mouterij, Merode, Meiser & Josaphat. Bouwkundige en elektrotechnische werken.
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht bestaat hoofdzakelijk uit:
Kleinere bouwkundige werken, kabelwerken VCAW en signalisatie op diverse locaties in en tussen de stations Brussel - Luxemburg (Mouterij) en Josaphat
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.3. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging:
Plaats waar de te wijzigen tekst staat: VI.3) Nadere inlichtingen
In plaats van:
Het bestek, de plannen en de eventuele verbeterberichten zijn enkel te downloaden, op het adres vermeld bij
"Elektronische toegang tot informatie" hernomen in punt I.1) hiervoor.
De aanbestedende overheid legt het gebruik van elektronische middelen op voor het indienen van een offerte
via de website e-Tendering van het platform e-Procurement.
Er wordt een verplicht bezoek ter plaatse georganiseerd op 26 november 2016. De plaats van afspraak wordt meegedeeld na inschrijving. Modaliteiten: zie het deel "Algemene contractuele bepalingen" van het bestek.
Eventuele vragen over het bestek dienen gesteld te worden via het Forum "Vraag antwoord" hernomen in het
adres van het kopersprofiel.
Te lezen:
Het bestek, de plannen en de eventuele verbeterberichten zijn enkel te downloaden, op het adres vermeld bij
"Elektronische toegang tot informatie" hernomen in punt I.1) hiervoor.
De aanbestedende overheid legt het gebruik van elektronische middelen op voor het indienen van een offerte
via de website e-Tendering van het platform e-Procurement.
Er wordt een verplicht bezoek ter plaatse georganiseerd op 30 november 2016. De plaats van afspraak wordt meegedeeld na inschrijving. Modaliteiten: zie het deel "Algemene contractuele bepalingen" van het bestek.
Eventuele vragen over het bestek dienen gesteld te worden via het Forum "Vraag antwoord" hernomen in het
adres van het kopersprofiel.
VI.4. OVERIGE NADERE INLICHTINGEN:
Wijziging datum plaatsbezoek
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/11/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA