Gemeente Bestuur Van Ukkel

Plaatsing van toezichtcamera's (fase 6)


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente bestuur van Ukkel
Jean Vander Esltplein, 29, BE-1180 Ukkel
Contact: Groulard Nicolas
Tel: +32 23486668 E-mail: ngroulard@uccle.brussels
Internet adres(sen): www.uccle.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Plaatsing van toezichtcamera's (fase 6)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Plaatsing van toezichtcamera's (fase 6)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De financiële en economische draagkracht van de leverancier moeten aangetoond worden door:
? een verklaring betreffende het globale omzetcijfer en het omzetcijfer betreffende de prestaties die het onderwerp uitmaken van de onderhavige opdracht, uitgevoerd door de onderneming tijdens de laatste 3 boekjaren, met een minimum jaarlijks omzetcijfer van ? 1.000.000,00 voor gelijkaardige opdrachten.
De technische bekwaamheid van de leverancier kan aangetoond worden door:
? de lijst van de gelijkaardige leveringen uitgevoerd over de laatste drie jaar gestaafd met certificaten van goede uitvoering van de voornaamste leveringen (ten minste 3 gelijkaardige leveringen met een waarde van minstens 120.000,00 euro exclusief BTW); de processen-verbaal van de voorlopige en definitieve opleveringen worden niet aangenomen;
Deze certificaten vermelden het bedrag, het tijdstip en de plaats waarop deze leveringen uitgevoerd werden en of ze volgens de regels van het vak verwezenlijkt werden en tot een goed einde werden gebracht;
? De kandidaat dient in het bezit te zijn van volgende certificaties: VCA*, ISO9001 of gelijkwaardig.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/12/2016 - 00:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/12/2016 - 16:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/11/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA