AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Ukkel
Jean Vander Elst plein, 29, BE-1180 Ukkel
Contact: Olivier DELTOUR
Tel: +32 23486728 Fax: +32 23486738 E-mail: odeltour@uccle.brussels
Internet adres(sen): odeltour@uccle.brussels
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Zwembad Longchamp : installatie van een verdrinkingspreventiesysteem.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht is een overheidsopdracht voor levering met als voorwerp de installatie van een detectiesysteem tegen verdrinking in het zwembad Longchamp op het De Frésquare 1 te 1180 Ukkel.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie administratieve bepaling 1.5. (toegangsrecht)
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver voegt bij zijn offerte een verklaring betreffende de algemene omzet en de omzet op het domein van de activiteiten die het voorwerp uitmaken van de opdracht, voor de drie laatst beschikbare boekjaren.
Minimumniveau :
De omzet betreffende de installatie in zwembaden bedraagt samengeteld in totaal ten minste ? 200.000 excl.btw voor de drie beschikbare boekjaren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Andere bij te voegen documenten
1. Het veiligheidsplan van de leverancier
2. Het bezoekattest, ingevuld door de leidende ambtenaar;
3. Beschrijving van de werking met aanduiding op plan van de uitrusting die hij plant te installeren (zie punt 4.6 Systeem)
4. Nota 1: Garantie en onderhoud
5. Nota 2: Betrouwbaarheid van het systeem:
6. Nota 3: Uitvoeringsplanning
7. Nota 4: Integratie van het systeem in het gebouw:
8. Nota 5: Analyse van het voorgestelde materiaal
Aan de hand van een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier;
Vereiste niveau:
De inschrijver bewijst met deze lijst in de voorbije drie jaren de installatie uitgevoerd te hebben van een detectiesysteem tegen verdrinking voor een bedrag van ten minste 200.000 EUR excl. btw.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 05/12/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
14/12/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bezoek van de plaats is verplichtig en zal ter plaatse doorgaan op dinsdag 6 december 2016 om 10u00 in aanwezigheid van de technische verantwoordelijke van het dossier (M. Rabie CHENOUILI - tel : 02/348.65.18 - gsm : 0477/98.16.68).
Het lastenkohier kan gratis behaald worden op elektronische aanvraag ter attentie van M. Olivier DELTOUR (tel : 02/348.67.28 - fax : 02/348.67.38 - email : odeltour@uccle.brussels).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/11/2016