Gemeente Ukkel

ÉCOLE DU CENTRE Renovatie van daken en kroonlijsten


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Ukkel
Jean Vander Elstplein, 29, BE-1180 Ukkel
Contact: Delai Diane
Tel: +32 23486604 E-mail: ddelai@uccle.brussels
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=254907
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
ÉCOLE DU CENTRE Renovatie van daken en kroonlijsten
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht is een openbare opdracht van werken met als voorwerp de renovatiewerken aan de daken en kroonlijsten - École du Centre, gelegen in de Dekenijstraat 60 te 1180 Ukkel
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie administratieve bepalingen van het bijzonder bestek (punt 5 - toegangsrecht)
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Andere bij de offerte te voegen documenten
1.De documenten die gevraagd worden in het bijgevoegde veiligheidsplan:
 Deel 'C': De risicoanalyse en de opmerkingen van de aannemer (zie in te vullen tabel in het AVGP)
 Deel 'D': De raming van de kostprijs van de veiligheid (zie in te vullen tabel in het AVGP)
 Deel 'E': De kenmerken van de aanneming (zie in te vullen tabel in het AVGP)
2. Het bezoekattest, ingevuld door de leidende ambtenaar;
3. De technische fiches voor:
 Onderdak,
 Houtwerk
 Dakpannen, hoeksparren, gevelpannen, .
 Regenpijpen
 Schilderen van het houtwerk
 Dampscherm
 Isolatie
 Waterdichtheid
1. Het erkenningsattest in categorie D1 klasse 2.
2. Het voorleggen van een lijst van gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de voorbije vijf jaar. Bij deze lijst moeten voor de belangrijkste werken attesten worden gevoegd die de goede uitvoering aantonen. Deze attesten zijn opgemaakt en ondertekend door de bevoegde overheid. Als de bouwheer een particulier is, zijn ze door hem opgemaakt en ondertekend. Bij gebrek hieraan volstaat een eenvoudige verklaring van de aannemer. Deze attesten vermelden het bedrag, de periode en de plaats waar de werken zijn uitgevoerd en verduidelijken of ze uitgevoerd zijn volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden deze attesten onmiddellijk door de bevoegde overheid overgemaakt aan de aanbestedende overheid.
Vereiste niveau:
De inschrijver bewijst met deze lijst dat hij de voorbije 5 jaar een gelijkaardige werf heeft uitgevoerd voor een minimumbedrag van 220.000 EUR excl. btw.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/12/2016 - 12:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/12/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De bezoeken zijn verplicht en zullen telkens ter plaatse doorgaan in aanwezigheid van Mevrouw Pletschet Sylvie (02/3486565-gsm 0496/562888-email : spletschet@uccle.brussels) op volgende data : donderdag 01 december 2016 en/of donderdag 08 december 2016 om 09 uur.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/11/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA