Oudergem

Schoonmaak van diverse gemeentelijke gebouwen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Oudergem
Emile idiersstraat 12, BE-1160 Brussel
Contact: Schlueppmann Cédric Marc
Tel: +32 6764970 Fax: +32 6721952 E-mail: c.schlueppmann@auderghem.be
Internet adres(sen): www.auderghem.be ; www.oudergem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Schoonmaak van diverse gemeentelijke gebouwen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Schoonmaken van vier gebouwen.
Aantal verdiepingen :
- Gebouw 1 (Gemeentehuis + parking) : 7 verdiepingen
- Gebouw 2 (Bibliotheek "du Centre") : 3 verdiepingen
- Gebouw 3 (Ludotheek) : 1 verdieping
- Gebouw 4 (Bibliotheek "Hertoginnedal) : 1 verdieping
Totale oppervlakte :
- Gebouw 1 : +/- 8.000 m²
- Gebouw 2 : +/- 1.500 m²
- Gebouw 3 : +/- 60 m²
- Gebouw 4 : +/- 60 m²
Uitvoeringsplaats van de diensten:
Emile Idiersstraat 12/14 te 1160 OUDERGEM
Emile Idiersstraat 16 te 1160 OUDERGEM
Emile Idiersstraat 37/39 te 1160 OUDERGEM
Waversesteenweg 1688 te 1160 OUDERGEM
De opdrachtnemer moet, om redenen van onpartijdigheid ten opzichte van het administratief personeel en van het publiek dat een werkomgeving is die vreedzaam is tussen de interne en externe werknemers en de gelijkheid aanmoedigt, voldoen aan de beginselen die zijn opgegeven in de administratieve status van het gemeentelijk personeel in artikelen 7,10, 11.1 en 2. en 12
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bijzonderlastenboek :
https://www.dropbox.com/sh/eca4iorsjsf3bll/AAD669KM3tQZZCGg7jurywKIa?dl=0
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bijzonderlastenboek :
https://www.dropbox.com/sh/eca4iorsjsf3bll/AAD669KM3tQZZCGg7jurywKIa?dl=0
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bijzonderlastenboek :
https://www.dropbox.com/sh/eca4iorsjsf3bll/AAD669KM3tQZZCGg7jurywKIa?dl=0
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/12/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/12/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Zie bijzonderlastenboek :
https://www.dropbox.com/sh/eca4iorsjsf3bll/AAD669KM3tQZZCGg7jurywKIa?dl=0
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/11/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA