AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Ukkel
Jean Vander Elst plein, 29, BE-1180 Ukkel
Contact: Olivier DELTOUR
Tel: +32 23486728 Fax: +32 23486738 E-mail: odeltour@uccle.brussels
Internet adres(sen): odeltour@uccle.brussels
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
School Verrewinkel : renovatie van het dak en van de bovenlichten - Fase II
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht is een overheidsopdracht van werken met als voorwerp de renovatie van het dak & van de bovenlichten (Fase II) van de school Verrewinkel.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie administratieve bepalingen (punt 1.5. toegangsrecht)
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Bij de offerte te voegen documenten :
1. De documenten die gevraagd worden in het bijgevoegde veiligheidsplan:
Deel 'C': De risicoanalyse en de opmerkingen van de aannemer (zie in te vullen tabel in het AVGP)
Deel 'D': De raming van de kostprijs van de veiligheid (zie in te vullen tabel in het AVGP)
Deel 'E': De kenmerken van de aanneming (zie in te vullen tabel in het AVGP)
2. Het bezoekattest, ingevuld door de leidende ambtenaar;
3. De technische fiches voor:
- Afdichtingscomplex
- Thermische isolatie voor plat dak dikte = 10 cm
- Profiel uit thermisch geïsoleerd aluminium voor de structuur van het bovenlicht
- Dubbel gelaagd supergeïsoleerd glas
- Verluchtingsrooster voor bovenlichten
Klasse: 2 (tot 275.000 EUR)
Categorie: D8
Vereiste niveau:
Het voorleggen van een lijst van gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de voorbije vijf jaar. Bij deze lijst moeten voor de belangrijkste werken attesten worden gevoegd die de goede uitvoering aantonen. Deze attesten zijn opgemaakt en ondertekend door de bevoegde overheid. Als de bouwheer een particulier is, zijn ze door hem opgemaakt en ondertekend. Bij gebrek hieraan volstaat een eenvoudige verklaring van de aannemer. Deze attesten vermelden het bedrag, de periode en de plaats waar de werken zijn uitgevoerd en verduidelijken of ze uitgevoerd zijn volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden deze attesten onmiddellijk door de bevoegde overheid overgemaakt aan de aanbestedende overheid.
De inschrijver bewijst met deze lijst dat hij de voorbije 5 jaar een gelijkaardige werf heeft uitgevoerd voor een minimumbedrag van 230.000 EUR excl. btw.
De inschrijver bewijst met deze lijst dat hij de voorbije 5 jaar een gelijkaardige werf heeft uitgevoerd voor een minimumbedrag van 230.000 EUR excl. btw.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/11/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
07/12/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bezoek van de plaats is verplichtig en zal ter plaatse doorgaan in aanwezigheid van de technische verantwoordelijke van het dossier (Mevr. Sylvie PLETSCHET - tel : 02/348.65.65 - gsm : 0496/56.28.88) op volgende data :
hetzij woensdag 23 november 2016 om 9u00
hetzij woensdag 30 november 2016 om 9u00.
Het lastenkohier kan gratis behaald worden op elektronische aanvraag ter attentie van M. Olivier DELTOUR (tel : 02/348.67.28 - fax : 02/348.67.38 - email : odeltour@uccle.brussels).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/11/2016