AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Dilbeek
Gemeenteplein 1, BE-1700 Dilbeek
Contact: Dienst Mobiliteit
mevr. Ilse Eylenbosch
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=254487
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Fietspaden langsheen de Jan de Trochstraat, Ijsbergstraat en Doylijckstraat te Dilbeek en Pedestraat te Sint-Pieters-Leeuw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht heeft tot doel de aanleg van fietspaden langsheen de IJsbergstraat, Doylijckstraat en Jan De Trochstraat te Dilbeek en de Pedestraat te Sint-Pieters-Leeuw
De werken omvatten hoofdzakelijk wat volgt:
a) Uitvoeren van topografische verrichtingen;
b) Opbreken van verhardingen en hun funderingen;
c) Opbreken van rioleringen;
d) Grondwerken voor de aardebaan;
e) Aanleggen van rioleringen en bouwen van inspectieputten;
f) Aanleggen van funderingen;
g) Aanleggen van straatgoten en trottoirbanden;
h) Aanleggen van straatkolken en hun aansluitingen;
i) Aanleggen van rijwegverhardingen;
j) Realiseren van aansluitingen van huisriolen;
k) Bestratingen van voetpaden;
l) Werfsignalisatie;
m) Beplantingen;
n) Grasbezaaiingen;
o) Signalisatie en wegmarkering;
p) Het onderhoud gedurende de waarborgtermijn.
Uitvoeringstermijn: 150 werkdagen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie bestek
Klasse: C, Categorie: 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/12/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 330.25 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtdocumenten worden te koop gesteld door ARCADIS Belgium NV, Kortrijksesteenweg 302, 9000 Gent, hetzij op het kantoor, hetzij na voorafgaandelijke storting op rekening nr. BNP PARIBAS FORTIS - IBAN BE94 2200 6092 3514 - SWIFT/BIC GEBABEBB36A met vermelding van besteknummer en BTW-nummer voor de prijs van 300,00 ? (dossier) + 30,25 (CD-ROM) - Totaalprijs: 330,25 ?.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/12/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
20/12/2016 - 10:00
Plaats: In de kantoren van de dienst gemeentelijk domein (Kasteelhoeve, Heetveldelaan 4 te 1700 Dilbeek)
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbare bekendmaking
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/11/2016