Ocmw Gent

Assistentiewoningen Sint Amandsberg: nieuwbouw.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Gent
Onderbergen 86, BE-9000 Gent
Contact: Mevrouw Griet Volckaert
Tel: +32 92669232 E-mail: griet.volckaert@ocmw.gent
Internet adres(sen): www.ocmwgent.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Assistentiewoningen Sint Amandsberg: nieuwbouw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Campus Sint Amandsberg Assistentiewoningen, Quinten Metsijsstraat te 9040 Sint Amandsberg
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Assistentiewoningen Sint Amandsberg: nieuwbouw
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door ondertekening van de offerte verklaart de kandidaat/inschrijver zich niet te bevinden in één of meerdere van onderstaande uitsluitingstoestanden:
 veroordeeld zijn door een in kracht van gewijsde gegaan vonnis voor:
- deelname aan een criminele organisatie als bedoeld in artikel 324bis van het Strafwetboek;
- omkoping als bedoeld in artikel 246 van het Strafwetboek;
- fraude als bedoeld in artikel 1 van de overeenkomst aangaande de bescherming van de financiële belangen van de Gemeenschap, goedgekeurd door de Wet van 17 februari 2002;
- witwassen van geld als bedoeld in artikel 3 van de wet van 11 januari 1993 tot voorkoming van het gebruik van het financiële stelsel voor het witwassen van geld en de financiering van terrorisme.
 in staat van faillissement of van vereffening verkeren, zijn werkzaamheden hebben gestaakt of een gerechtelijke reorganisatie hebben ondergaan, of in een vergelijkbare toestand verkeren als gevolg een gelijkaardige procedure die bestaat in andere nationale reglementeringen;
 aangifte hebben gedaan van zijn faillissement of voor wie een procedure van vereffening aanhangig is, die een gerechtelijke reorganisatie ondergaat of die in een vergelijkbare toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in andere nationale reglementeringen;
 bij een in kracht van gewijsde gegaan vonnis veroordeeld zijn voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
 bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout hebben begaan;
 niet voldaan hebben aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid;
 niet in orde zijn met betaling van de belastingen overeenkomstig de Belgische wetgeving of van het land waar de inschrijver gevestigd is;
 zich in ernstige mate schuldig hebben gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen, opeisbaar in het kader van de kwalitatieve selectie, of die deze inlichtingen niet heeft verstrekt.
De kandidaat/inschrijver voegt hiervoor volgende bewijsstukken bij zijn offerte:
- een uittreksel van het centrale strafregister (voor rechtspersonen).
Je kan dit eenvoudig aanvragen door een mail te sturen naar: cjc-csr@just.fgov.be (mailadres centraal strafregister) met volgende gegevens:
1. Naam rechtspersoon
2. Ondernemingsnummer
3. Adres
4. Reden (in dit geval: overheidsopdracht)
De aanbestedende overheid zal zelf via elektronische weg de andere voorwaarden controleren.
Inschrijvers die niet gevestigd zijn in België voegen de nodige documenten toe waaruit blijkt dat zij zich niet bevinden in één of meerdere van bovenstaande uitsluitingstoestanden.
De aanbestedende overheid kan in eender welk stadium van de procedure en met alle middelen die zij dienstig acht inlichtingen inwinnen over de situatie van om het even welke kandidaat of inschrijver.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De minimumvoorwaarden van financiële en economische aard, vereist krachtens de wetgeving betreffende de erkenning van aannemers van werken, zijn voldoende voor de financiële en economische draagkracht. De aanbestedende overheid zal zelf via elektronische weg nagaan of de Belgische inschrijver over de vereiste erkenning beschikt.
Voor de buitenlandse inschrijver zal de aanbestedende overheid de betrokken inschrijven vragen - via de snelste middelen en binnen de termijn die zij aanduidt, de inlichtingen of documenten te leveren die toelaten om na te gaan dat aan de voorwaarden van de erkenning is voldaan.
Voldoen aan de vereiste erkenning
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Als bewijs van de technische bekwaamheid moet de inschrijver volgende inlichtingen en documenten bij zijn offerte voegen:
Minimum 5 relevante referenties (omvang en type gebouw) die de afgelopen vijf jaar werden gerealiseerd. Onder vergelijkbare projecten wordt verstaan: het oprichten van soortgelijke gebouwen van ongeveer dezelfde omvang (m²) en prijscategorie.
Het totaalbedrag van minstens 2 van de 5 relevante referenties moet minimaal gelijk zijn aan EUR 4.500.000 incl. BTW waarbij de inschrijver de hoofdaannemer was. Het project moet maximum 5 jaar geleden voorlopig opgeleverd zijn.
Per project worden volgende gegevens vermeld:
1. naam van het project;
2. grootte-orde (oppervlakte, aantal flats, .)
3. datum van voorlopige oplevering
4. bedrag van de eindafrekening excl. BTW;
5. per project wordt een certificaat/attest toegevoegd, dat bewijst dat de referentie naar behoren is uitgevoerd. Dit attest is door de vermelde instantie opgesteld en geldig ondertekend.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 8
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/1/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 13/1/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 13/1/2017 - 11:00
Plaats: OCMW Gent, Facility Management, vergaderzaal Edison, Oefenpleinstraat 6 te 9050 Gentbrugge
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/11/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA