Keerbergen

BE0100.011052.0130.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Keerbergen
Gemeenteplein 10, BE-3140 Keerbergen
Contact: Arcadis Belgium nv, Posthofbrug 12, 2600 Berchem
Barbara Vermeiren
Tel: +32 3286244 E-mail: barbara.vermeiren@arcadis.com
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=254224
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
BE0100.011052.0130
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Weg- en rioleringswerken Cleynhenslaan fase 2, Molenstraat en Oude Putsebaan:
De werken omvatten in hoofdzaak:
*Uitvoeren van topografische verrichtingen;
*Uitzetten van nieuwe rooilijn Achiel Cleynhenslaan fase2;
*Opbreken van verhardingen en hun funderingen;
*Opbreken van riolering;
*Grondwerken voor aanleg nieuwe rijweg;
*Aanleggen van riolering en bouwen van inspectieputten;
*Bouwen van 2 overstortconstructies;
*Aanleg van funderingen;
*Aanleggen van weggoten en trottoirbanden;
*Plaatsen van straatkolken en aansluitingen;
*Rijweg in asfalt en fietssuggestiestroken in beton (A. Cleynhenslaan);
*Rijweg in asfalt en aanliggende fietspaden in beton (Oude Putsebaan/Molenstraat);
*Plateaus in gefigureerd beton;
*Realiseren van aansluitingen van huisriolen;
*Werfsignalisaties;
*Groenaanleg en- onderhoud gedurende de waarborgperiode.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 11/01/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 40.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtsdocumenten kunnen mits contante betaling of mits voorafgaandelijke storting van ?40 (incl. 21% BTW) op het rekeningnummer IBAN BE94 2200 6092 3514 van het studiebureau ARCADIS Belgium nv aangekocht worden. Afgedrukte plannen kunnen mits bijkomende contante betaling of mits voorafgaandelijke storting van ?150 (incl. 21% BTW) op het rekeningnummer IBAN BE94 2200 6092 3514 van het studiebureau ARCADIS Belgium nv aangekocht worden.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 12/01/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 12/01/2017 - 11:00
Plaats: De opening van de offertes vindt plaats op 12 januari 2017 om 11:00 ten overstaan van het college van burgemeester en schepenen van de gemeente Keerbergen en ten gemeentehuizen van Keerbergen.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Het betreft een publieke zitting.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/11/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA