AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AZ St.-Elisabeth Herentals vzw
Nederrij 133A, BE-2200 Herentals
Contact: Mevr. Liesbeth Plingers
Tel: +32 14246111
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=254292
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AZ St.-Elisabeth Herentals vzw - G-blok - ondervangingswerken - perceel HVAC
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Nederrij 133A, 2200 Herentals
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
AZ Sint - Elisabeth Herentals, G-blok - ondervangingswerken - perceel HVAC
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 2de kwartaal 2016
Fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten volgens art. 63 KB plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren dd. 15.07.2011
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 1 : tot 275.000 EUR, Categorie: D17, D18
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 02/12/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bedrag van 121.00 EUR, BTW 6 % en verzendingskosten inbegrepen te storten op rekeningnummer BE56 7755 2609 5988 van nv Studieburo De Klerck, Oud-Strijderslaan 14, 8200 Brugge met vermelding van D7492-010 + BTW nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
05/12/2016 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn : 90 werkdagen in 2 fasen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 09/11/2016