Dienst Gebouwen

'Verschillende gemeentegebouwen - In conformiteit stellen en moderniseren van liften (Fase 2) + 2-jarige onderhoudscontracten'
Deze overheidsopdracht van werken heeft als voorwerp het in conformiteit stellen en moderniseren van liften en meer bepaald de opheffing van de verschillende inbreuken die vermeld werden in de risicoanalyserapporten en in de periodieke controlerapporten van de EDTC's. Het gaat om een resultaatverplichting voor de opdrachtnemer.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Dienst Gebouwen
Colignonplein, BE-1030 Schaarbeek
Contact: Martens Martial
Tel: +32 22447677 E-mail: mmartens@schaerbeek.irisnet.be
Internet adres(sen): http://www.schaarbeek.be/
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
'Verschillende gemeentegebouwen - In conformiteit stellen en moderniseren van liften (Fase 2) + 2-jarige onderhoudscontracten'
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze overheidsopdracht van werken heeft als voorwerp het in conformiteit stellen en moderniseren van liften en meer bepaald de opheffing van de verschillende inbreuken die vermeld werden in de risicoanalyserapporten en in de periodieke controlerapporten van de EDTC's. Het gaat om een resultaatverplichting voor de opdrachtnemer.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Juridische situatie van de inschrijver - vereiste referenties:
*Zal worden uitgesloten van deelname aan overheidsopdrachten, in welk stadium ook van de procedure, de inschrijver die niet in regel is met zijn verplichtingen inzake de betaling van zijn bijdragen aan de sociale zekerheid volgens de bepalingen van artikel 16 §1 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011.
Hiertoe gaat het bestuur zelf over, via elektronische weg (Digiflow), tot het nazicht van de situatie van de inschrijver bij de RSZ
Het bestuur zal eveneens overgaan tot het nazicht, via elektronische weg, van de situatie van de inschrijver aangaande zijn fiscale verplichtingen tegenover de FOD Financiën.
De buitenlandse kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte, al naargelang:
*een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is
*een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de buitenlandse inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake de betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal t.o.v. de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de bepalingen van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver voegt minstens drie attesten van goede uitvoering bij voor gelijkaardige werken (d.w.z. in conformiteit stellen en moderniseren van liften voor een waarde van minstens ? 20.000 incl. btw per lift), uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar. Deze attesten vermelden of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd, ze zijn ondertekend door de opdrachtgever van de werken en vermelden de datum en het totaalbedrag ervan.
N 1 (Liften, goederenliften, roltrappen en roltapijten), klasse 1.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/12/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 09/12/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 09/11/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA