AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Maria Boodschap Brussel Annuntiaten
Naamsesteenweg 355, BE-3001 Heverlee
Contact: Annemie Aernouts
Tel: +32 16399018
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=253946
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbreiding G.V. Basisschool Maria Boodschap - Afbraak-Nieuwbouw en verbouwingswerken (incl. technieken en afwerking) + restauratie beschermd achterhuis
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Vlaamsesteenweg 155, 1000 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitbreiding G.V. Basisschool Maria Boodschap - Afbraak-Nieuwbouw en verbouwingswerken (incl. technieken en afwerking) + restauratie beschermd achterhuis
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: alle percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Afbraak-Nieuwbouw en verbouwingswerken (incl. technieken en afwerking)
Korte beschrijving:
Afbraak-Nieuwbouw en verbouwingswerken (incl. technieken en afwerking)
Perceel 2: Restauratiewerken beschermd achterhuis
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 2de kwartaal 2016
Fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten conform art. 63 KB Plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren dd. 15.07.2011
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Perceel 1 : Categorie D, klasse 7
Perceel 2 : Ondercategorie D24 klasse 3
Teneinde de algemene en restauratie-specifieke bekwaamheid van de gegadigde uitvoerder na te gaan, moet bij de inschrijving, op straffe van nietigheid van de inschrijving, volgende documenten worden gevoegd:
? een lijst van alle restauratiewerken, uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar; de lijst vermeldt opdrachtgever, korte omschrijving van de aard der werken, plaats van uitvoering, aannemingssom, datum van oplevering.
? voor minstens drie voor dit project relevante restauratiewerken, op het grondgebied van België, voltooid tijdens de laatste drie jaar:
- Beschrijving van het referentieproject: adres, gebouw, omschrijving, datering van het gebouw. (en/of zijn bouwdelen). verduidelijkt aan de hand van fotomateriaal,
- Het bedrag van de restauratiewerkzaamheden,
- Het tijdstip (begin en oplevering) en de plaats van uitvoering,
- Opgave van de gedeelten die in onderaanneming werden gegeven, met vermelding van de onderaannemers,
- De processen-verbaal van voorlopige oplevering der werken.
? Een duidelijke lijst met opgave van wie de uitvoering op zich zal nemen van een aantal specifieke en bijzondere restauratiewerkzaamheden. De inschrijver duidt aan of hijzelf dan wel een onderaannemer deze werken zal uitvoeren. En hij geeft dan ook naam en adres van deze onderaannemer (één of meerdere, maximaal drie) die hij ermee zal belasten. Bij naam en adres voegt hij ook referentielijst waaruit de restauratieve bekwaamheid van de onderaannemer kan afgeleid worden. Deze lijst bevat minstens volgende werken:
- Restauratie van het gevelmetselwerk,
- Gevelafwerkingen: reiniging, voegwerken, pleisterwerken,
- Restauratie en versteviging van de houten structuren,
- Restauratie en reconstructie houten schrijnwerk,
- Restauratie en nieuw binnenpleisterwerk,
- Restauratie en nieuwe houten plankenvloeren en parketten,
- Schilderwerken.
Bewijs van erkenning en klasse van de onderaannemers technieken
De inschrijver geeft de lijst op van de onderaannemers met bewijs van erkenning in de vereiste categorieën en klassen overeenkomstig standaardbestek VL100 - 2002, Hoofdstuk I. Gemeenschappelijke bepalingen, Afdeling 4. Derden, Artikel 10 § 1. Onderaannemers: Alle personen die in enig stadium als onderaannemer optreden moeten verplicht ingeschreven zijn op de lijst van de erkende aannemers en houder zijn van een erkenning in de categorie die overeenstemt met de aard van de hun opgedragen werken, alsmede in de met hun aandeel in de opdracht overeenkomende klasse.
Van elk van de technische disciplines
- verwarming/ventilatie
- sanitair
- electriciteit
voegt de inschrijver, op straffe van nietigheid, de naam en het bewijs van erkenning en klasse van zijn onderaannemers aan zijn inschrijving toe.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/12/2016 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
22/12/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
22/12/2016 - 11:00
Plaats: H. Hart Heverlee, vergaderzaal, Naamsesteenweg 355, 3001 Heverlee
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn : 350 werkdagen
Opdrachtdocumenten zijn enkel digitaal verkrijgbaar. De aanvragen voor het verkrijgen van de digitale opdrachtdocumenten dienen enkel per mail gericht te worden aan : aanbesteding@sdke.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/11/2016