Provincie Antwerpen - Departement Logistiek

Mechelen - provinciaal groendomein Vrijbroek - renovatie van de speeltuin.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie Antwerpen - Departement Logistiek
Koningin Elisabethlei 22, BE-2018 Antwerpen
Contact: Denis Wauters
Tel: +32 32406760 E-mail: infrastructuur@provincieantwerpen.be
Internet adres(sen): www.provincieantwerpen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Mechelen - provinciaal groendomein Vrijbroek - renovatie van de speeltuin
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Mechelen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het betreft het renoveren van verouderde delen in een bestaande speeltuin. De werken omvatten in hoofdzaak : werfinrichting en -afbakening, afbraak, afvoer en verwerking van aanwezige verouderde toestellen, plaatselijke aanleg van fundering, aanleg van bodemverankering, transport en levering van speeltoestellen of -combinaties, plaatsing van speeltoestellen of -combinaties, aanvulling van bestaande valdemping, as built-plannen en keuringen dienen aangeleverd te worden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
RSZ-attest en fiscaal attest
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De opdrachtnemer moet voldoen aan de eisen tot erkenning in de ondercategorie G3 klasse 1 of hogere.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De opdrachtnemer moet voldoen aan de eisen tot erkenning in de ondercategorie G3 klasse 1 of hogere.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/12/2016 - 18:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 15/12/2016 - 18:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De bij rubriek II.3) vermelde uitvoeringstermijn wordt uitgedrukt in werkdagen.Er wordt verwacht dat de opdracht aangevat kan worden begin maart 2017 en moet voltooid zijn uiterlijk op 30 april 2017.
De opdrachtdocumenten kunnen gratis gedownload worden via e-notification.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/11/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA