Aquafin Nv - Directie Infrastructuur

Project 22.348/1 - Tervuren, optimalisatie wachtbekken Keizerinnedreef.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Aquafin NV - Directie Infrastructuur
Dijkstraat 8, BE-2630 Aartselaar
Contact: Directie Infrastructuur
Dhr. Dirk De Waele
Tel: +32 34504511 Fax: +32 34583020 E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internet adres(sen): www.aquafin.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Project 22.348/1 - Tervuren, optimalisatie wachtbekken Keizerinnedreef
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Tervuren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Project 22.348/1 - Tervuren, optimalisatie wachtbekken Keizerinnedreef
Deze opdracht omvat in het bijzonder:
 voorbereidende werken en opbraakwerken van bestaande verharding
 opbreken bestaande oever-, teen- en bodemversterkingen bekken
 plaatselijk opbreken bestaande buizen
 aanleggen riolering diam. 400, 1000, 1200
 maken van een waterdichte bouwput met secanspalen en onderwaterbeton
 maken van funderings- en trekpalen met secans-boorpalen
 maken van inspectieputten: prefab en ter plaatse gestort beton
 maken van een ondergronds betonnen wachtbekken met spoelstraten (bergingsvolume ca 3250m³)
 maken van een dienstweg .
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen. Voor meer informatie zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie C1 of E1, klasse 6.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/12/2016 - 08:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 195.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Prijs incl. BTW. Het volledige bijzondere bestek, de plannen, de samenvattende meetstaat (formaat Excel) en het inschrijvingsbiljet (formaat Word) zijn gratis af te laden van het digitale aanbestedingsplatform.
Indien gewenst kan een papieren versie van het aanbestedingsdossier verkregen worden na voorafgaandelijke overschrijving op bankrekeningnr. IBAN : BE76 3200 6679 6795 BIC: BBRUBEBB van studiebureau Talboom, A. Meersmansdreef 1, 2870 Puurs, tel. 03 / 889 12 12, fax 03 / 889 64 68 met vermelding van "AB AQ22.348 - Tervuren - Optimalisatie wachtbekken Keizerinnedreef" en BTW-nr.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 16/12/2016 - 08:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 16/12/2016 - 08:45
Plaats: Aquafin NV, Dijkstraat 8, 2630 Aartselaar.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn : 150 werkdagen
De aanbestedingsdocumenten zijn ter inzage bij Studiebureau Talboom, A. Meersmansdreef 1, 2870 Puurs, en via de website van Aquafin nv, www.aquafin.be
De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden.
Het volledige bijzondere bestek incl. de bijlagen, de plannen, de samenvattende meetstaat (formaat Excel) en het inschrijvingsbiljet (formaat Word) zijn gratis af te laden van het digitale aanbestedingsplatform.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/11/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA