Huurderscoöperatieve Everecity C.v.b.a.

Diensten van onderhoud van de groene ruimten - zone "Centrum" van de Huurderscoöperatieve Everecity te 1140 Evere - 1 feb. 2017 - 31 jan. 2019.
Plaats: H. Matisse-, J. Brusselmans-, Impressionnisme-, V. Van Gogh- en C. Permeke- -lanen; M. Utrillo-, P. Gauguin-, R. Magritte-, F. Léger-, E. Degas- en A. Renoir- -straten, te 1140 Evere.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Huurderscoöperatieve EVERECITY c.v.b.a.
Constant Permekelaan 83 (B33), BE-1140 EVERE
Contact: EVERECITY c.v.b.a.
Valentin Margineanu
Tel: +32 24306500 E-mail: vmargineanu@everecity.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=253868
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Diensten van onderhoud van de groene ruimten - zone "Centrum" van de Huurderscoöperatieve Everecity te 1140 Evere - 1 feb. 2017 - 31 jan. 2019.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: H. Matisse-, J. Brusselmans-, Impressionnisme-, V. Van Gogh- en C. Permeke- -lanen; M. Utrillo-, P. Gauguin-, R. Magritte-, F. Léger-, E. Degas- en A. Renoir- -straten, te 1140 Evere.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Diensten van onderhoud van de groene ruimten - zone "Centrum" van de Huurderscoöperatieve Everecity te 1140 Evere - 1 feb. 2017 - 31 jan. 2019.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 154000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijvers moeten de voorwaarden naleven betreffende het recht op toegang tot de opdracht overeenkomstig de artikelen 61 t/m 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
Inlichtingen en formaliteiten die nodig zijn om na te gaan of aan die vereisten is voldaan:
Art. 61, § 1 en § 2, 1°, 2° of b3° : De inschrijvers voegen bij hun offerte een uittreksel uit het strafregister of een gelijkwaardig document dat door een bevoegde gerechtelijke of administratieve overheid is uitgereikt.
Art. 62 : Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 voegen bij hun offerte een attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat zij in regel zijn met de betaling van hun sociale zekerheidsbijdragen.
Inschrijvers die personeel in dienst hebben dat behoort tot een andere Lidstaat van de Europese Unie en niet hiervóór wordt bedoeld, voegen bij hun offerte een attest dat uitgereikt is door de bevoegde overheid en waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun verplichtingen betreffende de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn.
Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de datum van ontvangst van de offertes.
Art. 63 : De inschrijvers voegen bij hun offerte een attest waaruit blijkt dat zij voldaan hebben aan hun beroepsmatige fiscale verplichtingen volgens de wettelijke bepalingen van het land waar zij gevestigd zijn. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste ontvangstdatum van de offertes.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijvers moeten bewijzen dat ze voldoende economische en financiële draagkracht hebben om het dienstencontract uit te voeren.
Met het oog op de controle van dit criterium zal de inschrijver in zijn offerte de totale jaaromzet (alle activiteiten van de inschrijver samen) en de jaaromzet voor diensten op het vlak van onderhoud van beplantingen, uitgevoerd tijdens de laatste drie boekjaren, vermelden, met relevante uittreksels van de jaarrekening met betrekking tot die boekjaren.
De inschrijver waarvan het gemiddelde van de jaaromzet over de laatste drie boekjaren, in het domein van onderhoudsdiensten voor beplantingen, minimum 400.000,00 EUR bedraagt, zal worden beschouwd als beantwoordend aan dit criterium.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijvers moeten aantonen dat ze over voldoende professionele en technische bekwaamheid beschikken om het contract te kunnen uitvoeren in overeenstemming met de contractuele bepalingen, rekening houdend met de waarde en de omvang van de overeenkomst.
Zullen worden beschouwd als beschikkend over de vereiste bekwaamheid, de inschrijvers die:
1)
soortgelijke prestaties zullen hebben uitgevoerd in de loop van de voorbije vijf jaar.
Daartoe leggen de inschrijvers een lijst van minstens drie referenties voor (contracten in uitvoering of uitgevoerd).
2)
het bewijs leveren dat ze, voor het soort activiteiten die in de opdracht bedoeld worden, een voldoende aantal geschoolde arbeiders bezitten.
Daartoe voegen de inschrijvers een verklaring over hun gemiddeld jaarlijks aantal bezoldigde werknemers toe, met aanduiding van de arbeiders die gekwalificeerd zijn voor het onderhoud van groene ruimten.
1)
Een lijst van 3 lopende of voorbije contracten in verband met de prestaties en met een omvang die relevant is voor de opdracht, uitgevoerd in de loop van de voorbije vijf jaar, met vermelding van de periode, het bedrag, de plaats van uitvoering en met een beschrijving van de aard van de uitgevoerde prestaties. Enkel referenties die betrekking hebben op een totale onderhoudsoppervlakte van meer dan 1 ha zullen in aanmerking genomen worden.
2)
Minimum 6 gekwalificeerde arbeiders.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/12/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/12/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 14/12/2016 - 11:00
Plaats: Vergaderzaal op de 1e verdieping van de kantoren van de Huurderscoöperatieve Everecity gelegen Constant Permekelaan 83 te 1140 Evere.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Op straffe van nietigheid van zijn offerte moet de inschrijver deelnemen aan het verplichte bezoek ter plaatse dat
plaatsvindt op 18 november 2016 om 10u00. Afspraak op het kantoor van Everecity gelegen Constant Permekelaan
83 te 1140 Evere.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/11/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA