AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentelijk AutonoomParkeer- en mobiliteitsbedrijf Antwerpen
Grote Markt 1, BE-2000 Antwerpen
Contact: Christina Ceulemans
Tel: +32 33388645 E-mail: christina.ceulemans@stad.antwerpen.be
Internet adres(sen): http://www.parkereninantwerpen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
raamovereenkomst voor het leveren, plaatsen en onderhouden van registratiekiosken voor aanvragen toegang tot lage-emissiezone (LEZ) in en om Antwerpen.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
raamovereenkomst voor het leveren, plaatsen en onderhouden van registratiekiosken voor aanvragen toegang tot lage-emissiezone (LEZ) in en om Antwerpen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie opdrachtdocumenten
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie opdrachtdocumenten
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie opdrachtdocumenten
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/12/2016 - 10:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
15/12/2016 - 10:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
15/12/2016 - 10:45
Plaats: Gebouw Den Bell - lokaal Toren 211 - Francis Wellesplein 1 2018 Antwerpen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De totale duur van de opdracht is 48 kalendermaanden. Alle posten in de inventaris kunnen voor deze duurtijd besteld worden.
De overeenkomst kan stilzwijgend verlengd worden na afloop van deze periode met 48 kalendermaanden, waarbij alle posten behoudens de posten 1, 2, 7, 15, 16, 17, 20 en 28 besteld kunnen worden.
Gelet op de onzekere economische levensduur van de installaties, zal een gedeelte van de opdracht na afloop van de totale periode van 96 kalendermaanden, louter met het oog op het in stand houden van de bestaande installaties, stilzwijgend jaarlijks verlengd kunnen worden in functie van deze levensduur. Enkel volgende posten kunnen in dat geval dan nog besteld worden: posten 5, 6, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 37, 40, 41 en 42.
De totale duur (incl. verlengingen) wordt gekoppeld aan de vermoedelijke economische levensduur van de te onderhouden installaties (life cycle). Deze wordt geschat op 8 jaar. De effectieve duurtijd kan bijgevolg langer of korter zijn. De duurtijd wordt verantwoord door het fabrikant-specifieke karakter van de apparatuur en bijhorende software.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/11/2016