AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Lontzen
Kirchstrasse 46, BE-4710 Lontzen
Contact: Staner Manuel
Tel: +32 87898055 E-mail: manuel.staner@lontzen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=249388
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Wegeunterhalt 2016
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeinde Lontzen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Die Arbeiten umfassen den Unterhalt der Kommunalstraßen entsprechend der Auflistung im beigefügten Lastenheft.
Die Arbeiten beinhalten:
- das Fräsen des bestehenden Straßenbelages;
- Die Erstellung einer Asphaltschicht;
- Diverse Anpassungs und Profilierungsarbeiten.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 2: bis zu 275.000 EUR, Kategorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/11/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Cahier spécial des charges (papier et informatique) : 50,00 ?
Conditions d'obtention et mode de paiement: Les documents seront fournis en format papier et formats informatiques imprimables.
Le fascicule d'adjudication sera envoyé dès réception du virement effectué par la soumissionnaire sur le compte du Bureau d'Etudes Sotrez-Nizet sprl, BE30 1030 1926 8211. (communication : "appel d'offres n° 1 du 8/12/2016 à 10h00 : REFECTION DES VOIRIES 2016). Les documents seront envoyés dès réception du paiement.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
08/12/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
08/12/2016 - 10:00
Plaats: Kirchstraße 46 - 4710 Lontzen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/10/2016