AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel nv - Procurement, afdeling I-FBA.519
Marcelbroodthaers 2 , BE-1060 Brussel
Contact: D'Haeseleer Linde
E-mail: linde.dhaeseleer@infrabel.be
Internet adres(sen): www.infrabel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor het preventief en correctief onderhoud, wijzigingen en upgrades op vraag van ASTRID en wachtdienst 24/24 - 7 op 7, volgens de eisen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor het preventief en correctief onderhoud, wijzigingen en upgrades op vraag van ASTRID en wachtdienst 24/24 - 7 op 7, volgens de eisen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Iedere inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming een verklaring op erewoord naar behoren ondertekend en gedateerd door een wettige vertegenwoordiger van het bedrijf (er moet een document worden ingediend dat de ondertekeningsbevoegdheid van deze persoon aantoont), waarin hij bevestigt dat hij zich niet in één van de gevallen bevindt opgesomd in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. De Aanbestedende Overheid kan, in welk stadium van de procedure ook, nagaan of de Inschrijver zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen voorzien in art. 66 tot en met art 69 van het KB van 16 Juli 2012. Conform art 13 van het KB van 14 januari 2013 is het de opdrachtnemer verboden het geheel of een gedeelte van de opdracht toe te vertrouwen aan een aannemer, leverancier of dienstverlener die zich in een van de gevallen bevindt bedoeld onder art 66.
De inschrijver dient bij zijn aanvraag tot deelneming een attest in waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de vereisten inzake de betaling aan de bijdragen voor de sociale zekerheid. Het attest heeft betrekking op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
De kandidaat of inschrijver voegt bij zijn aanvraag tot deelneming, een attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming.
Concreet vragen we de volgende attesten :
- Het recentste attest (met droogstempel) laten geworden, afgeleverd door het organisme van de sociale zekerheid waarbij hij aangesloten is en waaruit blijkt dat hij zijn verplichtingen nagekomen is m.b.t. de betaling der bijdragen van de sociale zekerheid, overeenkomstig de Belgische wetgeving of deze van het land waar hij gevestigd is.
- Een recent "fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten"(< 3 maand) of een verklaring onder ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent attest van niet-faillissement bij de Kamer Van Koophandel (<3maand) of een verklaring onder ede of een getuigschrift volgens de voorwaarden die gelden in de lidstaat waarin zij gevestigd zijn.
- Een recent uittreksel uit het strafregister (<3maand) of, bij ontbreken daarvan, een gelijkwaardig document afgegeven door een gerechtelijke of overheidsinstantie in het land van oorsprong of herkomst.
- Een verklaring op erewoord (in bijlage van deze publicatie).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver heeft een jaarlijkse omzet van meer dan ? 500.000,00 .
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- 2 relevante en verschillende referenties waarbij aangetoond wordt dat bij voorkeur de kandidaat zelf reeds ervaring heeft voor wat betreft interventies en onderhoud op TETRA- en/of radio-installaties. Indien de kandidaat zelf geen ervaring heeft en met een onderaannemer werkt, moet de kandidaat schriftelijk en ondertekend bevestigen dat hij borg staat (en de verantwoordelijkheid draagt) voor zijn onderaannemer. De onderaannemer moet dan voldoen aan deze selectiecriteria voor het deel dat hem aangaat. De referentie wordt aangetoond door een volledig rapport over te maken (hetzij een asbuilt dossier bij een nieuwe installatie, hetzij een onderhoudsrapport)
- De technici en hun kader moeten het Frans of het Nederlands uitstekend beheersen (begrijpen, spreken en schrijven op een niveau C1 van het Gemeenschappelijk Europees Referentiekader voor Talen). Dit wordt aangetoond door het leveren van de CV's van minstens 3 Nederlandstalige en 3 Franstalige personen.
- De firma moet beschikken over een werkende/operationele én tweetalige (NL & FR) wachtdienst die 24u op 24u werkt, 7 dagen op 7. De kandidaat moet uitvoerig beschrijven hoe deze dienst oopgebouwd is en hoe een call verwerkt wordt.
- De firma beschikt over minstens 2 equipes die tegelijkertijd een interventie kunnen doen, 24u op 24u, 7 dagen op 7. De firma bevestigt dit en geeft een lijst met het aantal verschillende, beschikbare equipes.
- Het personeel dat interventies zal uitvoeren, beschikt over de nodige certificaten om te werken op installaties onder spanning (BA4/BA5) en op hoogte. De kandidaat voegt het bewijs van het volgen van (en slagen in) de opleiding aan de eerder vermelde CV's toe.
- De kandidaten leveren het bewijs dat ze verzekerd zijn tegen incidenten & schade veroorzaakt door derden (onderaannemers als externe partijen), alsook tegen schade die door eigen personeel veroorzaakt wordt.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/11/2016-00:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
29/11/2016-15:00
Het lastenboek wordt pas toegestuurd na een positieve evaluatie van de kandidatuur. Gelieve uw kandidatuur zowel elektronisch (via e-mail naar ICTkandidaturen@infrabel.be ), als op papier (1 exemplaar) te bezorgen.
De datum onder punt IV.3.3) is niet van toepassing.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/10/2016