Ukkel

Institut Communal Professionnel des Polders (I.C.P.P.) : renovatie van de warmwaterinstallatie gelegen Polderstraat, 51-53 te 1180 Ukkel.
De opdracht is een overheidsopdracht voor werken met als voorwerp de renovatie van de warmwaterinstallatie van het I.C.P.P. (Institut Communal Professionnel des Polders) gelegen Polderstraat, 51-53 te 1180 Ukkel.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ukkel
Jean Vander Elst plein, 29, BE-1180 Ukkel
Contact: Olivier DELTOUR
Tel: +32 23486728 Fax: +32 23486738 E-mail: odeltour@uccle.brussels
Internet adres(sen): odeltour@uccle.brussels
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Institut Communal Professionnel des Polders (I.C.P.P.) : renovatie van de warmwaterinstallatie gelegen Polderstraat, 51-53 te 1180 Ukkel.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht is een overheidsopdracht voor werken met als voorwerp de renovatie van de warmwaterinstallatie van het I.C.P.P. (Institut Communal Professionnel des Polders) gelegen Polderstraat, 51-53 te 1180 Ukkel.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie administratieve bepalingen 1.5.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1.7. Andere bij de offerte te voegen documenten
1. De documenten die gevraagd worden in het bijgevoegde veiligheidsplan:
 Deel 'C': De risicoanalyse en de opmerkingen van de aannemer (zie in te vullen tabel in het AVGP)
 Deel 'D': De raming van de kostprijs van de veiligheid (zie in te vullen tabel in het AVGP)
 Deel 'E': De kenmerken van de aanneming (zie in te vullen tabel in het AVGP)
2. Het bezoekattest, ingevuld door de leidende ambtenaar;
3. De geplande schema met periode (verwarming / water warm);
4. 4. De technische fiches waarmee de compatibiliteit van het voorgestelde materiaal met de andere gemeentelijke installaties beoordeeld kan worden voor :
o Leidingen
o Circulatiepompen
o Regeling
o Procesbesturing
5. Het voorleggen van een lijst van gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de voorbije vijf jaar. Bij deze lijst moeten voor de belangrijkste werken attesten worden gevoerd die de goede uitvoering aantonen. Deze attesten zijn opgemaakt en ondertekend door de bevoegde overheid. Als de bouwheer een particulier is, zijn ze door hem opgemaakt en ondertekend. Bij gebrek hieraan volstaat een eenvoudige verklaring van de aannemer. Deze attesten vermelden het bedrag, de periode en de plaats waar de werken zijn uitgevoerd en verduidelijken of ze uitgevoerd zijn volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden deze attesten onmiddellijk door de bevoegde overheid overgemaakt aan de aanbestedende overheid.
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D17
Vereiste niveau:
De inschrijver bewijst met deze lijst dat hij de voorbije 5 jaar een gelijkaardige werf heeft uitgevoerd voor een minimumbedrag van 180.000 EUR excl. btw.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/11/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/11/2016 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Het bezoek van de plaats is verplichtig en zal ter plaatse doorgaan in aanwezigheid van de technische verantwoordelijke van het dossier (M. Rabie CHENOUILI - tel : 02/348.65.18 - gsm : 0484/64.98.24) op volgende data : woensdagen 9 of 16 november 2016 telkens om 10u00.
Het lastenkohier kan gratis behaald worden op elektronische aanvraag ter attentie van M. Olivier DELTOUR (tel : 02/348.67.28 - fax : 02/348.67.38 - email : odeltour@uccle.brussels).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/10/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA