Stad Brussel - Aankoopcentrale

Overheidsopdracht voor diensten met het doel de schoonmaak, gedurende 24 maanden, van de bedrijfsruimten van de vzw Bravvo.
18 plaatsen van de vzw Bravvo
Plaats: Meerdere adressen op het grondgebied van de Stad Brussel


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Brussel - Aankoopcentrale
Negende Linielaan 39, BE-1000 Brussel
Contact: Centraal secretariaat, bureau D12
Tel: +32 22794200 Fax: +32 22794253 E-mail: cda.sec.cen@brucity.be
Internet adres(sen): http://www.brucity.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Overheidsopdracht voor diensten met het doel de schoonmaak, gedurende 24 maanden, van de bedrijfsruimten van de vzw Bravvo
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Meerdere adressen op het grondgebied van de Stad Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Overheidsopdracht voor diensten met het doel de schoonmaak, gedurende 24 maanden, van de bedrijfsruimten van de vzw Bravvo.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
18 plaatsen van de vzw Bravvo
Geraamde waarde zonder BTW: 132231.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1 - Automatische verklaring.
Door een offerte in te dienen verklaart de inschrijver dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingsgevallen vermeld in artikel 61, §§ 1 en 2, 1° tot 4° en 7° van het koninklijk besluit plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren van 15/07/2011.
2 - Bijdragen voor de sociale zekerheid.
- Als de inschrijver personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27/06/1969 tot herziening van de besluitwet van 28/12/1944 betreffende de sociale zekerheid der arbeiders, gaat de aanbestedende overheid via elektronische weg na of de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake de betaling van zijn bijdragen voor de sociale zekerheid.
- Als de inschrijver personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt en dat niet beoogd is door het vorige lid, voegt hij bij zijn offerte een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die uiterlijk de uiterste dag voor de ontvangst van de offerten is opgemaakt, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake de betaling van zijn bijdragen voor de sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
- Als de inschrijver onderworpen is aan de sociale zekerheid van de zelfstandigen, voegt hij bij zijn offerte een fiscaal attest dat zijn toestand inzake de betaling van zijn sociale bijdragen weergeeft.
3 - Fiscale verplichtingen.
- Als de inschrijver niet Belgisch is, voegt hij bij zijn offerte een attest waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
- Als de inschrijver Belgisch is, verifieert de aanbestedende overheid via elektronische weg de naleving van de fiscale verplichtingen van de inschrijver ten opzichte van de Federale Overheidsdienst Financiën op basis van het
attest dat door die laatste wordt afgeleverd.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1) De inschrijver voegt bij zijn offerte drie diensten voor het schoonmaken van gebouwen die hij gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht met vermelding van hun bedrag, hun datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.
Indien het diensten aan publiekrechtelijke instanties betreft, voegt hij de door die instanties afgegeven of medeondertekende attesten bij die de uitvoering van de diensten aantonen.
Indien het gaat over diensten aan privaatrechtelijke instanties, voegt hij de attesten van die instanties bij die de uitvoering van de diensten aantonen. Bij ontstentenis mag hij zelf verklaren dat de diensten uitgevoerd werden.
Elke dienst heeft een waarde van minstens 50.000,00 euro exclusief btw.
2) Als de inschrijver zich beroept op de draagkracht van andere entiteiten in het kader van de hierboven vastgestelde criteria voor de kwalitatieve selectie, toont hij aan dat hij zal beschikken over de voor de uitvoering van de opdracht noodzakelijke middelen door overlegging van de verbintenis van deze entiteiten om hem dergelijke middelen ter beschikking te stellen.
3) De inschrijver voegt bij zijn offerte een certificaat van kwaliteitsbewaking dat op de Europese normenreeksen EN ISO 9001 gebaseerd is en dat gecertificeerd is door instanties die voldoen aan de Europese normenreeks EN 45000.
De aanbestedende overheid erkent gelijkwaardige certificaten van in andere lidstaten gevestigde instanties.
Ze aanvaardt eveneens andere bewijzen inzake gelijkwaardige maatregelen op het vlak van kwaliteitsbewaking.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/11/2016 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 24/11/2016 - 09:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
1) Teneinde de omvang van de te presteren diensten te kennen wordt een verplicht bezoek van de representatieve lokalen georganiseerd. Voor de datum ervan neemt de inschrijver contact op met het secretariaat van de heer Budo, administratieve en logistieke verantwoordelijke van de vzw Bravvo (tel.: 02 279 65 02). Het vertrekpunt is Kazernestraat 37 te 1000 Brussel.
2) Wat de beroepsinstanties betreft (punt VI.4.1):
- telefoon van de Raad van State (griffie): (+32 - 2) 234 96 11;
- telefoon van de Rechtbank van eerste aanleg van Brussel: (+32 - 2) 508 61 11.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/10/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA