AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Thomas More Mechelen-Antwerpen vzw
Zandpoortvest 60, BE-2800 Mechelen
Contact: De heer Marc Pareijn
Tel: +32 14562310 Fax: +32 14584859 E-mail: marc.pareijn@khk.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Levering van een modulaire productieketen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Thomas More Mechelen-Antwerpen campus De Nayer, J.P. De Nayerlaan 5 te 2860 Sint-Katelijjne-Waver
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht in het hoger onderwijs betreft de levering van een modulaire productieketen die moet toelaten het verschil tussen een traditionele productieketen en een productieketen opgebouwd volgens de "Industrie 4.0"-filosofie aan te tonen.
Een speciale focus op 'Industrie 4.0" wordt bekomen door middel van de kerntechnologieën van genetwerkte productie in samenhang met conventionele toepassingen en processen binnen automatisering:
- energiemonitoring en -beheer via geavanceerde draadloze technologie,
- gebruik van smart devices,
- veilige samenwerking mens en robot,
- RFID het werkstuk als drager van de produktiegeschiedenis (tracebility),
- augmented reality koppelt componenten aan service-informatie.
Het geheel wordt aangestuurd via een MES (Manufacturing Execution System), zodat transparante gegevensstroom via tablet en schermen mogelijk is.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een eigen verklaring op erewoord dat de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren en gebaseerd op art. 20 van de wet overheidsopdrachten.
Samenvatting:
§1
De inschrijver maakt zich NIET schuldig aan en heeft zich niet schuldig gemaakt aan:
deelname aan een criminele organisatie
omkoping
fraude
witwassen
tewerkstelling van illegaal verblijvende onderdanen van derdelanden
§2 De inschrijver is/heeft NIET:
in staat van faillissement of vereffening, staking van zijn werkzaamheden, in gerechtelijke reorganisatie of vergelijkbare toestanden
in een lopende procedure van bovenstaande
veroordeeld voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast
bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout begaan
schuldig aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen
§2 De inschrijver is in orde met:
de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen
met de betaling van belastingen
De aanbestedende overheid kan te allen tijde aan de inschrijver vragen de betreffende attesten en documenten voor te leggen.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De resultatenrekening van de afgelopen 3 boekjaren.
- Liquiditeit (berekend aan de hand van de Quick ratio) = 1
- Solvabiliteit (berekening: Eigen Vermogen/Totaal Vermogen) = 0,2 ofte 20%
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Referenties van andere hogescholen of universiteiten of gelijkwaardige instellingen van de afgelopen 3 jaar (2013, 2014, 2015), met een korte beschrijving van de geleverde prestaties (zie onder).
De hogeschool heeft het recht de opgegeven referenties te onderzoeken.
--------------------------
* Beschrijving van de geleverde prestaties per referentie
- naam van de klant
- sector: hogeschool /universiteit / andere .
- periode van levering
- leveringsplaats
- korte beschrijving van de geleverde prestaties
- naam en telefoonnummer van de contactpersoon van de klant
1 referentie
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 1/12/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: bestek
Na aanmelding op het e-mailadres marc.pareijn@thomasmore.be wordt het bijzonder bestek 'Modulaire productieketen' u toegezonden.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
9/12/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
9/12/2016 - 11:00
Plaats: Lokaal A310 campus Geel, Kleinhoefstraat 4 te 2440 Geel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Meer informatie m.b.t. uw vragen of over het indienen van uw offerte vindt u in het bijzonder bestek.
Afgifte van offertes door een drager gebeuren op het onthaal van de in het bestek opgegeven campus (!) tegen ontvangstbewijs. Bezorging via een postdienst gebeurt aangetekend.
Voor bijkomende inlichtingen neemt u contact via het e-mailadres aankoop-facilities@thomasmore.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/10/2016