Gemeente Tervuren

Raamcontract leasing of aankoop digitale aankondigingsborden.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Tervuren
Markt 7A bus 2, BE-3080 Tervuren
Contact: Mevrouw Gerd Nicasy
Tel: +32 27665253 Fax: +32 27665396 E-mail: gerd.nicasy@tervuren.be
Internet adres(sen): www.tervuren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamcontract leasing of aankoop digitale aankondigingsborden
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: diverse locaties, 3080 Tervuren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Leasing of aankoop van digitale aankondigingsborden
De opdracht omvat het leveren, plaatsen en operationeel opleveren van :
lot 1: LED-displays. Deze zullen gebruikt worden voor het verspeiden van informatie via kleurenbeelden. De leverancier lijst zowel de 'verticale' als 'horizontale' mogelijkheden op.
vermoedelijke hoeveelheid : 8 (voor gemeentebestuur Tervuren en gemeentebestuur Kortenberg)
lot 2: Signalisatieborden. Signalisatieborden om te gebruiken als optimale bewegwijzering op het openbaar domein. Denk hierbij aan richtingaanwijzers, gebod en verbod borden, verwijzingen aan parkeermogelijkheden, bezienswaardigheden en vergelijkbare. De voorkeur gaat uit naar een uniform systeem dat voorzien is van inwendige verlichting. De installatie "verlichte aanwijzers" dienen geplaatst te worden tegen bestaande structuren of op aan te leveren structuren bijvoorbeeld een ronde staander met technisch luik.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: 2017 - LOT 1 : LED - displays
Korte beschrijving:
2017 - LOT 1 : LED - displays
Perceel 2: 2017 - LOT 2: Signalisatieborden
Korte beschrijving:
2017 - LOT 2: Signalisatieborden
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
voorlopige raming :
- een achttal LED- displays
- een viertal signalisatieborden voor het gemeentebestuur Tervuren
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver voegt bij zijn offerte:
 Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB.
 De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt. Hierbij geldt als minimumvereiste dat het Eigen Vermogen van de onderneming niet negatief mag zijn in méér dan 1 van de 3 opgevraagde recentste jaarrekeningen.
 Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
 De kandidaat zal een verklaring indienen met betrekking tot de totale omzet over de laatste drie boekjaren. De omzet voor elk van die jaren dient tenminste 400.000 EUR te bedragen voor de inschrijver.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver voegt bij zijn offerte:
- een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of in geval van leveringen voor een particuliere afnemer door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de inschrijver.
- De inschrijver dient om geselecteerd te worden minimum 15 vergelijkbare referenties te kunnen voorleggen, met fotomateriaal van 5 referenties.
- Een geldig EMAS/RECUPEL (milieubeheersysteem) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubescherming.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Kwaliteit (mate overeenstemming met de bepalingen van het bestek) van de aangeboden producten overeenkomstig de inventaris, Weging: 30
Criterium 3: Service - flexibiliteit, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/12/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/12/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 14/12/2016 - 10:30
Plaats: Raadzaal, Markt 7A in 3080 Tervuren
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/10/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA