Brugge Plus Vzw

Raamcontract voor bouwen kunstwerken, bouwen decorelementen en rekwisieten en rollend materieel, bouwen van standen en bouwen tentoonstellingen bij door Brugge plus vzw georganiseerde evenementen.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Brugge Plus vzw
Lange Vesting 112, BE-8200 Sint-Andries
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
raamcontract voor bouwen kunstwerken, bouwen decorelementen en rekwisieten en rollend materieel, bouwen van standen en bouwen tentoonstellingen bij door Brugge plus vzw georganiseerde evenementen.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Brugge Plus vzw organiseert evenementen en projecten in opdracht van het Brugse Stadsbestuur. Brugge Plus geeft vorm aan projecten die multidisciplinair zijn, zich in de openbare ruimte afspelen of specifieke doelgroepen bereiken. Participatie, kwaliteit en duurzaamheid voert Brugge Plus hoog in het vaandel.
Voor de productie van evenementen als Triënnale Brugge, Gouden Boomstoet of Kook Eet (niet limitatief) wenst Brugge Plus beroep te doen op zelfstandige aannemers.
Deze worden geselecteerd via deze offertevraag voor het opmaken van een raamcontract lopend tot 31/12/2018.
De opdrachten die binnen dit raamcontract zullen worden toegewezen hebben betrekking op:
- Het bouwen van kunstwerken van a tot z, volgens concept van de betrokken kunstenaar en onder leiding van de productieverantwoordelijke van Brugge Plus vzw
- Het bouwen van decorelementen, rekwisieten en rollend materiaal
- Het bouwen van standen
- Het bouwen van tentoonstellingen
Dit contract heeft geen exclusiviteit.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zelfstandig aannemer zijn
te beschikken over eigen machine park
te beschikken over de nodige persoonlijke beveiligingsmiddelen
zelfstandig aannemer zijn
te beschikken over eigen machine park
te beschikken over de nodige persoonlijke beveiligingsmiddelen
Vereiste erkenning: er wordt gewerkt met deelopdrachten, wanneer nodig wordt de erkenning en klasse opgevraagd.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: referenties en ervaring, Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 5/12/2016 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsstukken kunnen GRATIS gedownload worden door op deze link te klikken: http://cloud.3p.eu/Downloads/1/1372/IG/2016 , uw emailadres in te geven en dan de bestanden te downloaden.
Eén van deze bestanden bevat een etiket met de omschrijving van de opdracht en de datum van opening. Dit etiket dient op de buitenste omslag van uw offerte gekleefd.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 6/12/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 6/12/2016 - 10:00
Plaats: Brugge Plus vzw Lange Vesting 112 te 8200 Sint-Andries
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/10/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA