AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ingenium nv
Nieuwe Sint-Annadreef 23, BE-8200 Sint-Andries
Contact: Vandemaele Bart
Tel: +32 50404530 E-mail: bart.vandemaele@ingenium.be
Internet adres(sen): www.ingenium.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AZ Sint-Jan, campus Brugge - medische beeldvorming
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
AZ Sint-Jan, campus Brugge - Medische beeldvorming - perceel elektriciteit
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
uittreksel uit het strafregister (cjc-csr@just.fgov.be )
attest fiscale verplichtingen (telemarc@minfin.fed.be) (art. 63)
attest Sociale zekerheid (voorlaatste kwartaal)
attest niet-faillissement (max. 6 maanden oud)
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/11/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: te koop mits voorafgaande betaling van 121,00 EUR (21 % btw inbegrepen) en mits vermelding van btw-nummer en referentienummer (elektronische versie, per e-mail of op CD-rom volgens bestandsgrootte) bij de ontwerpers: Ingenium nv (aanvraag bij Stijn Van Den Hende - stijn.vandenhende@ingenium.be) op rekening KBC BE10 47 47 1034 7104 van INGENIUM nv
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/11/2016 - 15:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
30/11/2016 - 15:30
Plaats: A.Z. Sint-Jan campus Brugge, Ruddershove 10, 8000 Brugge - vergaderzaal technische dienst, lokaal nr. 23.00.23
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Een plaatsbezoek is vereist. Contactpersoon bouwheer: Dries Meuleman (secretariaat technische dienst AZ St-Jan Brugge tel. 050/45.29.50)
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 25/10/2016