AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Lanaken
Jan Rosierlaan 1, BE-3620 Lanaken
Contact: Mevrouw Mady Beckers
Tel: +32 89730739 Fax: +32 89722487 E-mail: mady.beckers@lanaken.be
Internet adres(sen): www.lanaken.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Lanaken - Heraanleg Stationsstraat BKP
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Lanaken - Heraanleg Stationsstraat BKP
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* Bewijs dat de offerte ondertekend werd door een gemandateerde van de firma.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Verzekeringsbewijs inzake burgerrechtelijke aansprakelijkeheid.
Toegevoegd bewijs moet begindatum EN einddatum van dekking bevatten.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Documenten bedoeld in art. 67 en 69 van dit bestek.
Erkenning C en G klasse 4
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 4
G (Grondwerken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/12/2016 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 168.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De aanbestedingsdocumenten zijn te verkrijgen na voorafgaandelijke overschrijving op bankrekeningnr. BNP Fortis 293-0459899-77 van D+A Consult, Meiboom 26, 1500 Halle, Tel. 02-363 89 10, met vermelding van het besteknr. en het BTW-nr. voor de prijs zoals vermeld in de synopsis (incl. 6% btw).
De verzending gebeurt zodra uw betaling werd ontvangen. Een factuur wordt nagestuurd met de vermelding 'voldaan'.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
5/12/2016 - 15:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
5/12/2016 - 15:00
Plaats: Gemeentehuis, schepenlokaal, eerste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/10/2016