Stad Ninove

Uitbreiding kleuterafdeling Windekind te Denderwindeke.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Ninove
Centrumlaan 100, BE-9400 Ninove
Contact: Pascal De Klerck
Tel: +32 54313284 E-mail: patrimonium@ninove.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=252380
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbreiding kleuterafdeling Windekind te Denderwindeke
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitbreiding van de kleuterafdeling van de stedelijke basisschool Windekind in de Kruisveldstraat te 9400 Denderwindeke. De opdracht betreft een nieuwbouw en is verdeeld in 3 percelen.
- perceel 1 : ruwbouw & afwerking & omgeving
- perceel 2 : elektriciteit & lift
- perceel 3 : hvac & sanitair
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: perceel 1 - ruwbouw & afwerking & omgeving
Korte beschrijving:
Uitbreiding van de kleuterafdeling van de stedelijke basisschool Windekind te Denderwindeke (nieuwbouw). Het betreft de ruwbouw, afwerking en omgevingswerken.
Perceel 2: perceel 2 - elektriciteit & lift
Korte beschrijving:
Uitbreiding van de kleuterafdeling van de stedelijke basisschool Windekind te Denderwindeke (nieuwbouw). Het betreft de elektriciteitswerken en de liftinstallatie.
Perceel 3: perceel 3 - hvac & sanitair
Korte beschrijving:
Uitbreiding van de kleuterafdeling van de stedelijke basisschool Windekind te Denderwindeke (nieuwbouw). Het betreft de werken hvac en sanitair.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Perceel 1 - Klasse: 5, Categorie: D
Perceel 2 - Klasse: 2, Categorie: P1
Perceel 3 - Klasse: 2, Categorie: D16/D17/D18
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/11/2016 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 18.15 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De prijs is per perceel en is inclusief btw. De documenten worden enkel digitaal overgemaakt.
Bankrekeningnummer: BE86 4460 0972 0150 (BIC: KRED BE BB)
Architectenbureau Bressers, Kasteellaan 479/001, 9000 Gent
Na overschrijving, met vermelding van het desbetreffende perceel en mailadres, wordt het dossier digitaal overgemaakt.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 28/11/2016 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 28/11/2016 - 10:00
Plaats: vergaderzaal 1, Stadhuis Ninove: Centrumlaan 100, 9400 Ninove
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/10/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA