AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Affligem
Bellestraat 99, BE-1790 Affligem
Contact: De heer Koen Surdiacourt
Tel: +32 53640021 Fax: +32 53680480 E-mail: koenraad.surdiacourt@affligem.be
Internet adres(sen): www.affligem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbreiden en herinrichten dienst bevolking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Bellestraat 99 te 1790 Afflgiem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitbreiden en herinrichten dienst bevolking
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring
* Liquiditeit en solvabiliteit
Minimumeisen
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011
* De liquiditeit en solvabiliteit worden beoordeeld aan de hend van de jaarrekeningen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de diesntverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten
* Lijst van gelijkaardige opdrachten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering voor de belangrijkste werken; deze getuigschriften bevatten het bedrag, het tijdstip, de plaats van uitvoering van de werken en de contactpersoon.
3 getuigschriften van goede uitvoering
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/11/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 100.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Verzendkosten : EUR 20,00
via overschrijving op rekeningnummer 293-0591879-40 BNP Parisbas Fortis op naam van Architect Van Caelenberg BVBA
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
29/11/2016 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
29/11/2016 - 10:30
Plaats: vergaderzaal dienst openbare werken gemeentelijk centrum "Bellekouter"
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/10/2016