Gemeente Beveren

Huurkoop van prefablokalen voor het voetbalveld in de recreatiezone te Kieldrecht.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
gemeente Beveren
Stationsstraat 2, BE-9120 Beveren
Contact: De heer Guido De Bock
Tel: +32 37501733 Fax: +32 37501524 E-mail: guido.de.bock@beveren.be
Internet adres(sen): www.beveren.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Huurkoop van prefablokalen voor het voetbalveld in de recreatiezone te Kieldrecht
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: recreatiezone Oud-Arenberg te Kieldrecht, 9130 Kieldrecht
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
huurkoop van 10 prefab units voor het verkrijgen van een complex bestaande uit kleedkamers, sanitair, bergingen en een cafetaria aan het voetbalveld in de recreatiezone aan de Oud-Arenberg te Kieldrecht.
De units zullen gedurende 5 jaar gehuurd worden en vervolgens aangekocht.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
De huurkost wordt geraamd op EUR 5.445 x 12 maand x 5 jaar = EUR 326.700 (incl. btw).
De koop uit de huur na 5 jaar wordt geraamd op EUR 48.400 incl. btw.
Geraamde waarde zonder BTW: 310000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een beschrijving van de technische uitrusting, van de door de leverancier getroffen maatregelen om de kwaliteit te waarborgen, en van de door zijn onderneming geboden mogelijkheden op het vlak van studie en onderzoek.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: prijs, Weging: 50
Criterium 2: afwerking, degelijkheid gebruikte materialen, Weging: 20
Criterium 3: het onderhoud gedurende 5 jaar, Weging: 20
Criterium 4: de leveringstermijn, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/12/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 250.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Lastenboek en plans
De aanbestedingsdocumenten zijn verkrijgbaar bij ir architect Leen Heyrman, Burggravenstraat 70, 9120 Melsele,telefoon +32 (0)3 755 88 15, e-mail: heyrman.leen@gmail.com, na overschrijving van de som van EUR 250 (BTW en verzendkosten inbegrepen) op rekeningnummer BE31 001-5358647-55.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/12/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 14/12/2016 - 11:00
Plaats: gemeentehuis, Stationsstraat 2, 9120 Beveren
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 19/10/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA