Fod Sociale Zekerheid

Decoratie voor herinrichting kantoorruimte bij interne verhuis.
De opdracht wordt opgesplitst in 2 percelen :
Perceel 1 : fotoprint op wand voor alle muren behalve deze waar whiteboardfolie is voorzien
Verplichte optie voor perceel 1 : meerprijs in geval van akoestische panelen
Perceel 2 : muren met whiteboardfolie voorzien van metalen onderlaag


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
FOD Sociale Zekerheid
Kruidtuinlaan 50, bus 145, BE-1000 Brussel
Contact: Blom Anita
Tel: +32 25098416 E-mail: anita.blom@minsoc.fed.be
Internet adres(sen): www.socialsecurity.fgov.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Decoratie voor herinrichting kantoorruimte
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: FOD SOCIALE ZEKERHEID - KRUIDTUINLAAN 50 -1000 BRUSSEL
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Decoratie voor herinrichting kantoorruimte bij interne verhuis.
De opdracht wordt opgesplitst in 2 percelen :
Perceel 1 : fotoprint op wand voor alle muren behalve deze waar whiteboardfolie is voorzien
Verplichte optie voor perceel 1 : meerprijs in geval van akoestische panelen
Perceel 2 : muren met whiteboardfolie voorzien van metalen onderlaag
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: fotoprint op wand
Korte beschrijving:
fotoprint op wand voor alle muren behalve deze waar whiteboardfolie is voorzien
Perceel 2: muren met whiteboardfolie
Korte beschrijving:
muren met whiteboardfolie voorzien van metalen onderlaag
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: voorgestelde prijs, Weging: 40
Criterium 2: technische kwaliteit van de aangeboden producten , Weging: 40
Criterium 3: esthetische kenmerken van de aangeboden producten (cfr met de beoogde structuren en kwaliteiten), Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/11/2016 - 11:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 17/11/2016 - 11:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Anita.Blom@minsoc.fed.be
en
Peter.Baeke@minsoc.fed.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/10/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA