AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
FOD Sociale Zekerheid
Kruidtuinlaan 50, bus 145, BE-1000 Brussel
Contact: Blom Anita
Tel: +32 25098416 E-mail: anita.blom@minsoc.fed.be
Internet adres(sen): www.socialsecurity.fgov.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Decoratie voor herinrichting kantoorruimte
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: FOD SOCIALE ZEKERHEID - KRUIDTUINLAAN 50 -1000 BRUSSEL
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Decoratie voor herinrichting kantoorruimte bij interne verhuis.
De opdracht wordt opgesplitst in 2 percelen :
Perceel 1 : fotoprint op wand voor alle muren behalve deze waar whiteboardfolie is voorzien
Verplichte optie voor perceel 1 : meerprijs in geval van akoestische panelen
Perceel 2 : muren met whiteboardfolie voorzien van metalen onderlaag
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: fotoprint op wand
Korte beschrijving:
fotoprint op wand voor alle muren behalve deze waar whiteboardfolie is voorzien
Perceel 2: muren met whiteboardfolie
Korte beschrijving:
muren met whiteboardfolie voorzien van metalen onderlaag
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: voorgestelde prijs, Weging: 40
Criterium 2: technische kwaliteit van de aangeboden producten , Weging: 40
Criterium 3: esthetische kenmerken van de aangeboden producten (cfr met de beoogde structuren en kwaliteiten), Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/11/2016 - 11:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
17/11/2016 - 11:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Anita.Blom@minsoc.fed.be
en
Peter.Baeke@minsoc.fed.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/10/2016