Sint-jans-molenbeek

Bestek 16.008 - WCLeo - RIBAUCOURT
Deze opdracht is een overheidsopdracht voor werken die als voorwerp de herinrichting van de Ribaucourtstraat tussen het Sint-Jan-Baptistvoorplein en de Picardstraat te 1080 Sint-Jans-Molenbeek als voorwerp heeft.
De opdracht is in 2 gedeelten verdeeld:
vast gedeelte 1 en voorwaardelijk gedeelte 2
Vast gedeelte 1 met betrekking tot:
- de herinrichting van gevel tot gevel...
Plaats: Ribaucourstraat tussen het Sint-Jan-Baptistvoorplein en de Picardstraat te 1080 Sint-Jans-Molenbeek


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur van Sint-Jans-Molenbeek
Graaf van Vlaanderenstraat, 20, BE-1080 Brussel
Contact: Gemeente Sint-Jans-Molenbeek
Jacques DE WINNE
Internet adres(sen): http://www.molenbeek.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bestek 16.008 - WCLeo - RIBAUCOURT
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Ribaucourstraat tussen het Sint-Jan-Baptistvoorplein en de Picardstraat te 1080 Sint-Jans-Molenbeek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht is een overheidsopdracht voor werken die als voorwerp de herinrichting van de Ribaucourtstraat tussen het Sint-Jan-Baptistvoorplein en de Picardstraat te 1080 Sint-Jans-Molenbeek als voorwerp heeft.
De opdracht is in 2 gedeelten verdeeld:
vast gedeelte 1 en voorwaardelijk gedeelte 2
Vast gedeelte 1 met betrekking tot:
- de herinrichting van gevel tot gevel van het gedeelte Hoveniersstraat - Adolphe La valléestraat;
- de herinrichting van gevel tot gevel van het gedeelte Leopold II-laan - Opzichtersstraat;
- de punctuele herinrichting van het gedeelte van het gedeelte Opzichtersstraat - Picardstraat;
Voorwaardelijke gedeelte 2 met betrekking tot:
- de herinrichting van gevel tot gevel van het gedeelte Sint-Jan-Baptistvoorplein - Hoveniersstraat;
- de herinrichting van gevel tot gevel van het gedeelte Adolphe La valléestraat - Leopold II-laan.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1. Document betreffende de situatie van de inschrijver op het vlak van de betaling van zijn Sociale zekerheidsbijdragen:
Voor de inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 in herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de maatschappelijke zekerheid der arbeiders ( bedoeld in artikel 62 §1 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011) : De Aanbestedende overheid gaat via elektronische weg (Digiflow) zelf over tot de controle die de situatie van de rekening van de inschrijver ten opzichte van de sociale zekerheidsinstantie bepaalt tot aan het voorlaatste trimester van het burgerlijk jaar dat afgelopen is voor de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes.
- Voor de inschrijver die personeel tewerkstelt dat afkomstig is van een andere Lidstaat van de Europese unie ( bedoeld in artikel 62 §2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011) : De inschrijver moet bij zijn offerte de documenten voegen die zijn vereist in artikel 62§2, namelijk «een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang, is opgemaakt, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. »
2. Document betreffende de situatie van de inschrijver op fiscaal vlak:
- Voor de Belgische inschrijvers: de inschrijver is vrijgesteld om het fiscaal attest dat door de FOD Financiën wordt afgeleverd bij zijn offerte te voegen. De Aanbestedende overheid gaat zelf over tot de controle via elektronische weg (Digiflow) in toepassing van artikel 63, §2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011.
- Voor de buiten België gevestigde inschrijvers: De inschrijver moet bij zijn offerte een attest voegen dat door de bevoegde overheid van het betrokken land is afgeleverd en waaruit blijkt dat hij in orde is met zijn verplichtingen op het vlak van zijn verplichtingen op fiscaal vlak volgens de wettelijke bepalingen van het land waar hij is gevestigd.
Het attest moet betrekking hebben op de laatste fiscale periode die verstreken is voor de uiterste datum van de ontvangst van de offertes.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1) Erkende aannemers van werken of die het bewijs
geleverd hebben dat ze aan de voorwaarden
beantwoorden overeenkomstig artikel 70 van het K.B.
van 15 juli 2011.
2) De inschrijvers moeten 2 referenties van werken presenteren, die uitgevoerd zijn in de loop van de 5 laatste jaren en betrekking hebben op een herinrichting van wegen of een openbare ruimte (de 2 referenties van werken betreffende herinrichting van wegen of een openbare ruimte moeten ieder afzonderlijk bij de voorlopige oplevering minstens 800.000 EUR btw excl. bedragen, meer bepaald minstens 800.000 EUR btw excl. voor de eerste referentie en minstens 800.000 EUR btw excl. voor de tweede referentie ).
Beide referenties moeten minstens gestaafd worden door:
een attest van goede uitvoering, afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zoniet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. De volgende informatie moet op dit attest vermeld staan: het bedrag van de gunning van de opdracht en het eindbedrag van de uitgevoerde werken, de periode en plaats van uitvoering van de werken, met precisering dat deze volgens de regels van de kunst en op regelmatige basis tot een goed einde zijn gebracht. Proces-verbalen van de voorlopige en definitieve oplevering worden niet aanvaard als attest van goede uitvoering.
Categorie: C
De klasse zal moeten overeenkomen met het bedrag
van offerte
De inschrijvers moeten 2 referenties van werken presenteren, die uitgevoerd zijn in de loop van de 5 laatste jaren en betrekking hebben op een herinrichting van wegen of een openbare ruimte (de 2 referenties van werken betreffende herinrichting van wegen of een openbare ruimte moeten ieder afzonderlijk bij de voorlopige oplevering minstens 800.000 EUR btw excl. bedragen, meer bepaald minstens 800.000 EUR btw excl. voor de eerste referentie en minstens 800.000 EUR btw excl. voor de tweede referentie).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/11/2016 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/11/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 21/11/2016 - 11:00
Plaats: Gemeentebestuur van Sint-Jan-Molenbeek - College zaal (2de verdieping)
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Open voor iedereen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 14/10/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA