Stad Brussel - Aankoopcentrale

Overheidsopdracht voor leveringen met het doel de levering, installatie, aansluiting en indienststelling van een aanvullend waterbehandelingssysteem voor twee baden van het zwembad van Neder-Over-Heembeek voor rekening van de vzw Brusselse Zwembaden
een aanvullend waterbehandelingssysteem


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Brussel - Aankoopcentrale
Negende Linielaan 39, BE-1000 Brussel
Contact: centraal secretariaat, bureau D12
Tel: +32 22794200 Fax: +32 22794253 E-mail: CDA.Sec.Cen@brucity.be
Internet adres(sen): http://www.brucity.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Overheidsopdracht voor leveringen met het doel de levering, installatie, aansluiting en indienststelling van een aanvullend waterbehandelingssysteem voor twee baden van het zwembad van Neder-Over-Heembeek voor rekening van de vzw Brusselse Zwembaden
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: de ondergrondse technische ruimte van het Sportcomplex van Neder-Over-Heembeek, Lombardsijdestraat 120 te 1120 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Overheidsopdracht voor leveringen met het doel de levering, installatie, aansluiting en indienststelling van een aanvullend waterbehandelingssysteem voor twee baden van het zwembad van Neder-Over-Heembeek voor rekening van de vzw Brusselse Zwembaden
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
een aanvullend waterbehandelingssysteem
Geraamde waarde zonder BTW: 208264.46 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1 - Automatische verklaring
Door een offerte in te dienen verklaart de inschrijver dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingsgevallen vermeld in artikel 61, §§ 1 en 2, 1° tot 4° en 7° van het koninklijk besluit plaatsing overheidsopdrachten van 15 juli 2011.
2 - Bijdragen voor de sociale zekerheid
- Als de inschrijver personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid der arbeiders, gaat de aanbestedende overheid, conform artikel 60, § 1 van het bovenvermeld koninklijk besluit van 15 juli 2011, via elektronische wegna of de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake de betaling van zijn bijdragen voor de sociale zekerheid.
- Als de inschrijver personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie ewerkstelt en dat niet beoogd is door het vorige lid, voegt hij bij zijn offerte een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die uiterlijk de uiterste dag voor de ontvangst van de offerten is opgemaakt, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake de betaling van zijn bijdragen voor de sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
- Als de inschrijver onderworpen is aan de sociale zekerheid van de zelfstandigen, voegt hij bij zijn offerte een fiscaal attest dat zijn toestand inzake de betaling van zijn sociale bijdragen weergeeft.
3 - Fiscale verplichtingen
- Als de inschrijver niet Belgisch is, voegt hij bij zijn offerte een attest waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
- Als de inschrijver Belgisch is, verifieert de aanbestedende overheid, conform artikel 60, § 1 van het bovenvermeld koninklijk besluit van 15 juli 2011, via elektronische weg de naleving van de fiscale verplichtingen van de inschrijver ten opzichte van de Federale Overheidsdienst Financiën op basis van het attest dat door die laatste wordt afgeleverd.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver voegt bij zijn offerte drie leveringen van met het voorwerp van de opdracht vergelijkbare waterbehandelingssystemen die het gemiddelde chlooraminegehalte in het zwembadwater op duurzame wijze verminderd hebben tot 0,3 mg/liter of minder gecombineerde chloor. De inschrijver heeft die leveringen gedurende de afgelopen drie jaar verricht en hij vermeldt hun bedrag, hun datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren alsook de gegevens van de persoon bij die instanties waarmee hierover contact kan opgenomen worden.
Indien het leveringen aan publiekrechtelijke instanties betreft, voegt hij de door die instanties afgegeven of medeondertekende attesten bij die de uitvoering van de leveringen aantonen.
Indien het gaat over leveringen aan privaatrechtelijke instanties, voegt hij de attesten van die instanties bij die de uitvoering van de leveringen aantonen. Bij ontstentenis mag hij zelf verklaren dat de leveringen uitgevoerd werden.
Elke levering heeft een waarde van minstens 100.000,00 euro exclusief btw.
Als de inschrijver zich beroept op de draagkracht van andere entiteiten in het kader van de hierboven vastgestelde criteria voor de kwalitatieve selectie, toont hij aan dat hij zal beschikken over de voor de uitvoering van de opdracht noodzakelijke middelen door overlegging van de verbintenis van deze entiteiten om hem dergelijke middelen ter beschikking te stellen.
In dat geval vermeldt hij eveneens het gedeelte van de opdracht waarvoor hij een beroep doet op de draagkracht van die andere entiteiten.
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/11/2016 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/11/2016 - 09:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
1) Vooraleer zijn offerte op te maken, dient de inschrijver een bezoek te brengen aan de plaats waar het systeem moet geïnstalleerd worden.
2) Wat de beroepsinstanties betreft (punt VI.4.1):
- Telefoon van de Raad van State (griffie): (+32 - 2) 234 96 11
- Telefoon van de Rechtbank van eerste aanleg van Brussel: (+32 - 2) 508 61 11
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/10/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA