Politiezone Zaventem

DBM-opdracht: Bouw en onderhoud nieuw politiekantoor Zaventem.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Politiezone Zaventem
Hoogstraat 20, BE-1930 Zaventem
Contact: Jean-Pierre Van Thienen
Tel: +32 27191049 E-mail: jean-pierre.vanthienen@police.belgium.eu
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=251348
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
DBM-opdracht: Bouw en onderhoud nieuw politiekantoor Zaventem
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: 1930 Zaventem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
DBM-opdracht: Bouw en onderhoud nieuw politiekantoor Zaventem
De politiezone Zaventem wordt door de gestage uitbreiding van de diensten geconfronteerd met een nood aan nieuwe huisvesting. Hiervoor werd in het verleden een stuk grond aangekocht naast het bestaande terrein. Op dit perceel zal nu een nieuw modern politiekantoor gerealiseerd worden. In dit nieuwe politiekantoor zal mogelijk tevens een schietstand voorzien worden die eveneens door externen gebruikt kan worden.
De politie ambieert een open infrastructuur te realiseren die laagdrempelig zal zijn voor de inwoners van de gemeente, maar wel steeds rekening houdende met de noodzakelijke veiligheidsbepalingen. Het gebouw zal ongeveer een bruto vloeroppervlakte van 5.700 m² hebben.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 9000000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: 8, Categorie: D1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/11/2016 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/11/2016 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 12/10/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA