AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
NMBS - Directie Stations - B.ST.5O
Stationsplein 2, BE-3500 Hasselt
Contact: De heer Frank Thyssen, Eerste Ingenieur, Afdelingschef
Tel: +32 11296300 Fax: +32 11296566 E-mail: frank.thyssen@b-rail.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=251270
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Station Antwerpen Centraal. Vernieuwen meting en monitoring waterverbruik en caloriemeting concessies
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Kandidatuurstelling voor volgende werken: Station Antwerpen Centraal. Vernieuwen meting en monitoring
waterverbruik en caloriemeting concessies.
De aanneming bestaat in hoofdzaak uit het vernieuwen van de meting en monitoring van het waterverbruik en
de caloriemeting van de concessies met het oog op een betrouwbare en correcte doorfacturatie en dit door:
- het ombouwen van de bestaande standaardopstelling voor de meting van het waterverbruik en de
caloriemeting van de concessies door het plaatsen van een nieuwe rekenunit die MID gecertifieerd is en
draadloos kan uitgelezen worden door de bestaande Kamstrup EMS10 software via het bestaande Kamstrup
Radio netwerk in het station;
- het ombouwen of vervangen van oude water- en caloriemeters voor concessies die momenteel niet op afstand
uitgelezen worden door draadloos uitleesbare MID gecertifieerde meters;
- het uitvoeren van de koppeling met de bestaande Kamstrup infrastructuur voor het uitlezen en loggen van de
meetwaarden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1) De aannemer dient aan te tonen dat hij, ofwel ingeschreven is in de Belgische Kruispuntbank der
ondernemingen, ofwel dat hij een gelijkwaardige inschrijving heeft in een ondernemingsbank in zijn land
van herkomst,ofwel dat hij een vraag van inschrijving heeft gericht aan de Belgische Kruispuntbank van
Ondernemingen;
2) Voor tijdelijke ondernemingen of tijdelijke vennootschappen dient minimaal een intentieverklaring
ondertekend door elk lid van de toekomstige (tijdelijke) vennootschap bijgevoegd te worden
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Geldig attest, afgeleverd door het organisme van de sociale zekerheid waarbij de inschrijver aangesloten is en waaruit blijkt dat hij in orde is met de stortingen van zijn bijdragen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De aannemer, Belgisch of buitenlander, die zich kandidaat stelt of die een offerte wenst in
te dienen moet aan de aanbestedende overheid het volgende voorleggen:
- voor de Belgische ondernemers: een certificaat dat bewijst dat de kandidaat erkend wordt in de combinatie van de ondercategorien D16, D17 en P1 minimaal klasse 1 of een volledig dossier dat bewijst dat de kandidaat voldoet aan de voorwaarden van de erkenningen in de vereiste categorien en klasse
- voor de buitenlandse ondernemers afkomstig van een andere lidstaat van de Europese Unie:behalve de twee voornoemde mogelijkheden, kunnen de kandidaten het bewijs sturen van hun inschrijving op de officiële site
van de erkende ondernemers van hun land waar ze zijn gevestigd; in dit geval moet hij bij zijn andidatuur een volledig dossier voegen dat bewijst dat hij in een gelijkwaardig systeem voldoet aan de voorwaarden van onze erkenningen in de vereiste (sub) categorieën en klasse.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
10/11/2016-16:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/10/2016