Mrmp-s/ac - Directorate General Material Resources - Procurement Division - Section "support Systems

De levering van waterbidons, plastieken bekers en waterfonteinen, aangevuld met een onderhoudscontract volgens een meerjarige overeenkomst tegen prijslijst (2017-2020).
Zie bestek 17SC010.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
MRMP-S/AC - Directorate General Material Resources - Procurement Division - Section "Support Systems" - Ondersectie "Verwerving Klasse 1/ Medisch"
Eversestraat, 1, BE-1140 Evere
Contact: Liwerski Andy
Tel: +32 24415415 E-mail: andy.liwerski@mil.be
Internet adres(sen): http://www.mil.be/mr/subject/index.asp?LAN=fr&ID=1190
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
De levering van waterbidons, plastieken bekers en waterfonteinen, aangevuld met een onderhoudscontract volgens een meerjarige overeenkomst tegen prijslijst (2017-2020).
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Zie aanhangsel 2 van de bijlage C aan het bestek 17SC010.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De levering van waterbidons, plastieken bekers en waterfonteinen, aangevuld met een onderhoudscontract volgens een meerjarige overeenkomst tegen prijslijst (2017-2020).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie bestek 17SC010.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Paragraaf 4 van het bestek 17SC010.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/11/2016 - 00:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 18/11/2016 - 11:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 18/11/2016 - 11:15
Plaats: Zie bestek 17SC010.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/10/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA