AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Infrastructuur
Koningsstraat 76, BE-1000 Brussel
Contact: Togmat Sukru
Tel: +32 25637450 Fax: +32 25637412 E-mail: Sukru.Togmat@stib.brussels
Internet adres(sen): www.mivb.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Project Dumonplein
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
?De plaatsen die het meest betrokken zijn, zijn Dumonplein, enz.
?Funderingen voor tractiepalen en bijbehorende werken:
- Aanbrengen van blokfunderingen voor tractiepalen, met levering van materialen;
- Aanbrengen van palen geleverd door de MIVB, deze ophalen in de MIVB-stelplaats en ze plaatsen in de
funderingen;
- verwijderen van buiten gebruik zijnde palen.
? Levering en constructie van de bovenleidingsuitrustingen:
- plaatsing van bovenleidingsuitrustingen voor stroomafname door pantograaf en trolleystang (gebruik van
toeristische klemmen), met levering van materialen;
- levering van alle materialen van bovenleiding volgens onze normen en het projectplan, behalve de
rijdraad, sectie-isolatoren en toeristische wissels die door MIVB zullen geleverd worden.
De geleverde materialen moeten van dezelfde kenmerken zijn, identiek of lijkend op de materialen die
in onze normen staan;
- trekken van de rijdraden, plaatsing sectie-isolatoren en toeristische wissels met de bijbehorende werken;
- demonteren van buiten gebruik zijnde bovenleidingsuitrustingen.
?Te bevestigen planning: januari 2017
? Het aantal voorziene werkdagen voor de uitvoering van dit opdracht: 35 dagen en 25 nachten (voor de
2 interventies).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
330000.00
Geraamde waarde zonder BTW: 330000.00 EUR
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zullen gespecificeerd worden in het bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zullen gespecificeerd worden in het bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/11/2016-08:35
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
22/11/2016-08:35
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/10/2016