AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Kapellen
Antwerpsesteenweg 130, BE-2950 Kapellen
Contact: De heer Maarten Mertens
Tel: +32 36606674 Fax: +32 36644198 E-mail: maarten.mertens@kapellen.be
Internet adres(sen): www.kapellen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Technisch beheer (deel 2)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Gemeente Kapellen, Antwerpsesteenweg 130 te 2950 Kapellen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht omvat in hoofdzaak het technisch beheer en onderhoud inclusief totale waarborg van de technische installaties in 5 gebouwen (perceel 1) + een zwembad (perceel 2).
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel 1 (5 gemeentelijke gebouwen)
Korte beschrijving:
Perceel 1 (5 gemeentelijke gebouwen)
Perceel 2: Perceel 2 (zwembad)
Korte beschrijving:
Perceel 2 (zwembad)
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* sociale zekerheid
* faillissement
* uittreksel uit het strafregister
* fiscale verplichtingen
* de hieronder vermelde documenten in verband met de kwalitatieve selectie
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
1) Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
2) Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de onderneming en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht uitmaakt over de laatste drie beschikbare boekjaren. Het jaarbedrag van deze opdracht mag maximaal 50% van de totale jaaromzet bedragen. De jaaromzet bij deze opdrachtgever mag bovendien maximaal 70% van de totale jaaromzet bedragen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1) Bewijs dat de inschrijver voldoet aan de kwaliteitsnorm VCA.
- Elke werknemer die handelingen uitvoert volgens de eisen van deze offerte heeft een basis VCA attest.
- De leidende projectverantwoordelijke van dit dossier heeft een VCA attest voor leidinggevende.
2) Lijst van 3 soortgelijke opdrachten van de afgelopen 3 jaar, die overeenstemmen met het voorwerp van deze opdracht en waarvan het jaarbedrag voor onderhoud minimaal de helft van het jaarbedrag voor het onderhoud van de huidige opdracht bedraagt. Deze referentiefiches vermelden volgende gegevens op 1 A4-blad (model referentiefiche in bijlage):
- de gegevens van het gebouw
- contactgegevens van de opdrachtgever (naam, functie en telefoonnummer)
- de oppervlakte van de gebouwen
- specifieke kenmerken van de gebouwen
- aanwezige technieken in de gebouwen binnen de opdracht
- het bedrag van de opdracht
- de aard van de diensten
- ondertekend tevredenheidsattest van de opdrachtgever (apart blad).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium : Perceel 1 (5 gemeentelijke gebouwen)
Criterium 1: Bedrag, Weging: 60
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 40
Criterium : Perceel 2 (zwembad)
Criterium 1: Bedrag, Weging: 60
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/11/2016 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het bijzonder bestek en de plannen betreffende onderhavige opdracht van diensten:
zijn te koop mits voorafgaande betaling van 121,00 EUR (21 % btw inbegrepen) en mits vermelding van btw-nummer (elektronische versie, per e-mail of op CD-rom volgens bestandsgrootte):
bij de ontwerpers: Ingenium nv (aanvraag bij Stijn Van Den Hende - stijn.vandenhende@ingenium.be)
Nieuwe St-Annadreef 23, 8200 Brugge - KBC BE10 47 47 1034 7104.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
22/11/2016 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
22/11/2016 - 11:00
Plaats: Collegezaal, Administratief Centrum, Antwerpsesteenweg 130, 2950 Kapellen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Elke inschrijver legt een verplicht plaatsbezoek af op 17/10/2016 of 18/10/2016 of 19/10/2016 of 20/10/2016 tussen 9u en 16u. Voor het plaatsbezoek dient vooraf een afspraak gemaakt te worden met dhr. Maarten Mertens. Meer gedetailleerde informatie : zie bestek II.2.4 Plaatsbezoek.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 5/10/2016