AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sint-Lambrechts-Woluwe-Dienst Sport Jeugd
P. Hymanslaan 2, BE-1200 Brussel
Contact: De Cleen Erwin
Tel: +32 27768252 Fax: +32 27768259 E-mail: e.decleen@woluwe1200.be
Internet adres(sen): www.woluwe1200.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
La Campagne - heraanleg tot multisportzone
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
de heraanleg van 4 terreinen genaamd 'La Campagne' tot multisportvelden in kunststofbekleding
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 150000.00 en 200000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
passende bankverklaring
vrklaring betreffende globaal omzetcijfer min. 600.000 EUR
III.2.3. Vakbekwaamheid:
min. 10 aangelegde sportterreinen in de loop van de laatste vijf jaar
verklaring personeel voor uitvoering aanneming: min. opleidingsniveau ingenieur of gelijkwaardig
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: G, G4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/10/2016 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 20.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: bankoverschrijving BE18 0910 1654 2165
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/10/2016 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/10/2016