AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Pidpa
Desguinlei 246, BE-2018 Antwerpen
Contact: Mevrouw Mart Maes
Tel: +32 32168934 Fax: +32 32606003 E-mail: overheidsopdrachten@pidpa.be
Internet adres(sen): https://www.pidpa.be/over-pidpa/leveranciers/aanbestedingsdossiers
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Renovatie watertorens 2017
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Watertoren Nijlen, 2018 Antwerpen / Watertoren Wommelgem, 2018 Antwerpen / Watertoren Kalmthout, 2018 Antwerpen / Watertoren Kasterlee, 2018 Antwerpen / Watertoren Schilde, 2018 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Renovatie watertorens 2017
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Watertoren Kasterlee
Korte beschrijving:
Watertoren Kasterlee
Perceel 2: Watertoren Nijlen
Korte beschrijving:
Watertoren Nijlen
Perceel 3: Watertoren Wommelgem
Korte beschrijving:
Watertoren Wommelgem
Perceel 4: Watertoren Kalmthout
Korte beschrijving:
Watertoren Kalmthout
Perceel 5: Watertoren Schilde
Korte beschrijving:
Watertoren Schilde
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
Minimumeisen: zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Minimumeisen: zie bestek
Vereiste erkenning: De opdracht wordt gerangschikt in de (onder)categorie D21 (gevels reinigen en opknappen) of D24 (restauratie van monumenten) - klassegrootte i.f.v. inschrijvingsbedrag.
De inschrijver dient slechts in één van deze (onder)categorieën erkend te zijn.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/11/2016-23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja , Prijs: 0.00 EUR
Betalingstermijnen en -methode: Alle documenten kunnen gedownload worden via het opgegeven web-adres.
OPGELET: bij het downloaden van het aanbestedingsdossier, wordt gevraagd een firmanaam + e-mailadres door te geven.
Eventuele meldingen van wijzigingen zullen enkel naar dit e-mailadres worden gestuurd.
OPGELET DIT IS EEN EENSTAPSPROCEDURE
ER ZAL GEEN VOORAFGAANDELIJKE SELECTIE VAN KANDIDATEN GEBEUREN, AAN DE INSCHRIJVERS WORDT GEVRAAGD OM DIRECT EEN OFFERTE IN TE DIENEN
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
16/11/2016-11:00
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum:
16/11/2016-11:00
Plaats: Pidpa - Desguinlei 246 - 2018 Antwerpen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 4/10/2016