AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Dilbeek
Gemeenteplein 1, BE-1700 Dilbeek
Contact: De heer Dries Vanderstappen
Tel: +32 24516964 Fax: +32 24516801 E-mail: dries.vanderstappen@dilbeek.be
Internet adres(sen): www.dilbeek.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Schoonmaak ramen gemeentelijke gebouwen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Diverse locaties, 1700 Dilbeek / diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Schoonmaak ramen gemeentelijke gebouwen
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: ramen gebouwen gemeentelijke diensten
Korte beschrijving:
ramen gebouwen gemeentelijke diensten
Perceel 2: Ramen CCD
Korte beschrijving:
Ramen CCD
Perceel 3: Ramen politiegebouwen
Korte beschrijving:
Ramen politiegebouwen
Perceel 4: Perceel 4 (Ramen gebouwen OCMW)
Korte beschrijving:
Perceel 4 (Ramen gebouwen OCMW)
Perceel 5: Perceel 5 (Ramen zwembad Dilkom)
Korte beschrijving:
Perceel 5 (Ramen zwembad Dilkom)
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Omdat de volgende documenten voor de aanbestedende overheid niet kosteloos toegankelijk zijn via elektronische middelen zoals bedoeld in artikel 60 § 1 moeten bovenop de impliciete verklaring op erewoord deze documenten bij de offerte worden gevoegd:
Een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document, niet ouder dan 3 maanden op de uiterste datum van indiening van de offertes
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verrricht, met vermelding van de opdrachtgever en een contactpersoon.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Termijn uitvoering, Weging: 15
Criterium 3: Personeel, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/11/2016 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Het bestek kan digitaal opgevraagd worden, door een mailtje te sturen naar gebouwen@dilbeek.be.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
9/11/2016 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Indien de inschrijver geen plaatsbezoek doet zal zijn offerte nietig worden verklaard.
Er wordt geacht dat de inschrijver de locaties ter dege bezoekt zodat er achteraf geen discussie kan ontstaan.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 4/10/2016