Pidpa

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Projectnr= C-16-032 - Raamovereenkomst voor levering en plaatsing van droogzuiging - periode 2017-2020.


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Pidpa
Desguinlei 246, BE-2018 Antwerpen
Contact: Mevrouw Joke Maes
Tel: +32 32168872 Fax: +32 32606003 E-mail: joke.maes@pidpa.be
Internet adres(sen): https://www.pidpa.be/over-pidpa/leveranciers/aanbestedingsdossiers
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Projectnr= C-16-032 - Raamovereenkomst voor levering en plaatsing van droogzuiging - periode 2017-2020
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van verlening van de diensten: Pidpa verzorgingsgebied
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Projectnr= C-16-032 - Raamovereenkomst voor levering en plaatsing van droogzuiging - periode 2017-2020
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
Offertes welke niet aan de volgende minimum vereisten voldoen worden uitgesloten.
De opdrachtnemer toont aan dat de droogzuigingsinstallatie voldoet aan het Begrotingsdecreet van 2010 (o.a. aanwezigheid van debietmeter, .
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/11/2016-23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja , Prijs: 0.00 EUR
Betalingstermijnen en -methode: Alle documenten kunnen gedownload worden via het opgegeven web-adres.
OPGELET: bij het downloaden van het aanbestedingsdossier, wordt gevraagd een firmanaam + e-mailadres door te geven.
Eventuele meldingen van wijzigingen zullen enkel naar dit e-mailadres worden gestuurd.
OPGELET DIT IS EEN EENSTAPSPROCEDURE
ER ZAL GEEN VOORAFGAANDELIJKE SELECTIE VAN KANDIDATEN GEBEUREN, AAN DE INSCHRIJVERS WORDT GEVRAAGD OM DIRECT EEN OFFERTE IN TE DIENEN
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 21/11/2016-11:00
IV.3.7. Omstandigheden waarin de offertes worden geopend: datum: 21/11/2016-11:00
Plaats: Pidpa - Desguinlei 246 - 2018 Antwerpen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 4/10/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA