AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrabel - ICT
Tweestationsstraat 82, BE-1070 Brussel
Contact: Tom De Bie
10-13 I-ICT.111
Tel: +322 5254246 E-mail: Tom.debie@infrabel.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=237117
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Opdracht 7011015002 - Raamovereenkomst voor vernieuwen van de sonorisatie, plaatsen van kabels en vernieuwen van luidsprekers
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: heel België
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Opdracht 7011015002 - Raamovereenkomst voor vernieuwen van de sonorisatie, plaatsen van kabels en vernieuwen van luidsprekers:
- graafwerken op de perrons (graven van sleuven voor het leggen van kabels)
- leveren en plaatsen trekputten
- leveren en plaatsen wachtbuizen
- leveren en trekken van bekabeling tot aan de installatie in de keet of het technisch lokaal
- leveren van elektrisch toebehoren voor het plaatsen van luidsprekers
- plaatsen en aansluiten van luidsprekers
- plaatsen van nieuwe luidsprekerpalen, afhankelijk van de beschikbare palen op een perron
De opdracht wordt opgesplitst in twee percelen (voor het noordelijk en zuidelijk landsgedeelte).
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: 7011015002 lot 1
Korte beschrijving:
Vernieuwen van de luidsprekers door middel van het plaatsen van trekputten, wachtbuizen en kabelwegen, alsook plaatsen van nieuwe luidsprekers in stations in Vlaanderen
Dit perceel betreft de zones Antwerpen, Leuven, Hasselt, Gent, Kortrijk en Brugge.
Perceel 2: 7011015002 lot 2
Korte beschrijving:
Vernieuwen van de luidsprekers door middel van het plaatsen van trekputten, wachtbuizen en kabelwegen, alsook plaatsen van nieuwe luidsprekers in stations in Wallonië en Brussel
Dit lot betreft de zones Brussel, Bergen, Charleroi, Namen, Luik en Aarlen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Deze opdracht omvat het vernieuwen van de luidsprekers door middel van het plaatsen van trekputten, wachtbuizen en kabelwegen, alsook het plaatsen van nieuwe luidsprekers.
Beoogde hoeveelheden voor de volledige opdracht (2 percelen):
graafwerken op de perrons: 20 km
leveren en plaatsen trekputten: 950 stuks
leveren en plaatsen wachtbuizen: 21 km
leveren en trekken van bekabeling tot aan de installatie in de keet of het technisch lokaal: 94 km
leveren van elektrisch toebehoren voor het plaatsen van luidsprekers: 1130 stuks
plaatsen en aansluiten van luidsprekers: 2460 stuks
plaatsen van nieuwe luidsprekerpalen, afhankelijk van de beschikbaren palen op een perron: 128 stuks
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De kandidaat voegt bij zijn aanvraag tot deelneming:
De kandidaat die personeel tewerkstelt onder de Belgische sociale zekerheid: een attest van de Rijksdienst
voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de vereisten inzake de betaling van zijn bijdragen voor de sociale zekerheid (art. 67 § 1 van het KB van 16/07/2012);
De kandidaat die personeel uit een andere lidstaat van de Europese Unie tewerkstelt: een attest uitgereikt door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat hij voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling
van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is (art. 67 § 2 van het KB van 16/07/2012);
De Belgische kandidaat: een 'fiscaal attest in het kader van overheidsopdrachten' overeenkomstig artikel 68
van het KB plaatsing van 16/07/2012, afgeleverd door de Algemene Administratie Inning en Invorderingen, NOGA - Toren A, 17e verdieping, Koning Albert II-laan 33 bus 43, 1030 Schaarbeek, tel. 02 575 80 80, e-mail:
telemarc@minfin.fed.be, maximum 15 dagen voor de uiterste datum van indiening van de kandidaturen;
De kandidaat van een andere lidstaat: een attest waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale
verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is (art. 68 § 2 van het KB van 16/07/2012).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning: ondercategorie C6 of P2, klasse 6 of hoger
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/10/2016-12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
28/10/2016-12:00
De opdrachtdocumenten worden opgestuurd na selectie van de aanvragen tot deelneming.
De kandidaat moet zijn dossier (met inbegrip van alle verlangde informatie) indienen in twee (2) exemplaren
(waarvan een origineel en een kopie). Hij dient eveneens een elektronische kopie in te dienen.
Opgelet: uitsluitend aanvragen tot deelneming die aan bureau I-ICT.521 worden gestuurd of die rechtstreeks bij
datzelfde bureau ingediend zijn, worden aanvaard (zie bijlage A.III bij deze aankondiging).
Alleen de aanvragen tot deelneming van de kandidaat-firma's die beantwoorden aan de criteria van punt III.2
"Voorwaarden voor deelneming" en die de gevraagde bewijzen hebben toegevoegd aan hun aavraag, kunnen in
aanmerking worden genomen.
Door zich kandidaat te stellen voor deze opdracht erkennen de kandidaten dat zij kennis hebben genomen van
de gedragscode voor de leveranciers en aannemers van Infrabel en verbinden zij zich ertoe om de bepalingen
ervan na te leven. Deze gedragscode kan geraadpleegd en gedownload worden op de site www.infrabel.be
onder de rubriek 'leveranciers en aannemers'.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/10/2016