Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Infrastructuur

Algemene aanneming, van ruwbouw-, slopings-, voltooiingswerken en speciale technieken in diverse gebouwen, toebehorend aan de MIVB,of door haar uitgebaat
Het voorwerp van de opdracht, zal vooral het volgende omvatten :
-diverse slopings-, ruwbouw-, voltooiingswerken en speciale technieken in bepaalde delen van gebouwen, toebehorend aan de MIVB
-aanpassingen van lokalen in de metro- of premetrostations (herinrichting commerciele ruimtes, lokalen voor agenten of technische lokalen)
De raamovereenkomst wordt afgesloten met...
Plaats: Diverse gebouwen, toebehorend aan de MIVB of door haar uitgebaat(metrostations, stelplaatsen, ateliers, burelen, electrische onderstations, ....)


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Infrastructuur
Koningsstraat 76, BE-1000 Brussel
Contact: Philippe Sandron
Tel: +32 25152815 E-mail: philippe.sandron@stib.brussels
Internet adres(sen): www.mivb.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Algemene aanneming, van ruwbouw-, slopings-, voltooiingswerken en speciale technieken in diverse gebouwen, toebehorend aan de MIVB,of door haar uitgebaat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Diverse gebouwen, toebehorend aan de MIVB of door haar uitgebaat(metrostations, stelplaatsen, ateliers, burelen, electrische onderstations, .)
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Het voorwerp van de opdracht, zal vooral het volgende omvatten :
-diverse slopings-, ruwbouw-, voltooiingswerken en speciale technieken in bepaalde delen van gebouwen, toebehorend aan de MIVB
-aanpassingen van lokalen in de metro- of premetrostations (herinrichting commerciele ruimtes, lokalen voor agenten of technische lokalen)
De raamovereenkomst wordt afgesloten met maximum 4 operators.
De raamovereenkomst wordt afgesloten voor een totale duur van 4 jaar, met mogelijkheid tot opzegging op elk moment, voorbehouden aan beide partijen, mits een opzeg per aangetekend schrijven zes maanden voor de verjaardatum.De huidige raamovereenkomst houdt geen enkele exclusiviteit van bestelling in. Bovendien zijn de vermelde bedragen ter informative gegeven.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
Geraamde waarde zonder BTW:
tussen: 12000000.00 en 16000000.00 EUR
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De kandidaten moeten beantwoorden aan de hierna vermelde minimumvoorwaarden en daartoe bij hun kandidatuur de volgende documenten bijvoegen, verplicht in te dienen in de volgorde:
1. een verklaring op erewoord waarin de kandidaat-onderneming bevestigt dat het zich niet in een toestand van uitsluiting bevindt, zoals voorzien in de artikel 66 § 4 van het KB van 16 juli 2012.
2. de documenten waaruit blijkt dat de kandidaat-onderneming of in het geval van een tijdelijke handelsvennootschap, één van de leden, minimum de classe 7, categorie D bezit, in overeenstemming met het KB van 26 September 1991, of in een gelijkwaardig repertorium opgenomen is in een andere lidstaat
3. een verklaring op erewoord dat de kandidaat-onderneming of elk lid van de tijdelijjke handelsvennootschap in staat is of het Nederlands, of het Frans te gebruiken in al haar contacten met de MIVB(correspondentie, bezoeken, vergaderingen, permanent werkafgevaardigde enz. )
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Om de kandidaten te kunnen selecteren, wordt hen verzocht de documenten bij hun kandidatuur te voegen waaruit blijkt dat zij over de economische en financiële draagkracht beschikken om de opdracht uit te voeren zoals beschreven onder punt II.1.4 en II.1.5 (in termen van duur, omvang en waarde), en meer bepaald de volgende documenten, verplicht in te dienen in de volgorde:
de volledige balansen (de resultaatrekeningen inbegrepen) van de laatste 3 jaar, zoals deze werden ingediend bij de griffie van de handelsrechtbank of bij de bevoegde instantie van de betrokken lidstaat : deze balansen moeten onder andere een jaarlijks zakencijfer van minimum 4.000.000,00 EUR aantonen, in het geval van een tijdelijke handelsvennootschap, moet één van de leden dit bedrag bereikt hebben
- het bewijs van verzekering Burgerlijke Aansprakelijkheid (BA)-Exploitaite met vermelding van de omvang van de door de kandidaat-ondernemer of de kandidaat, aangegane verzekering alsook de schadestatistieken van de laatste 5 jaar ; minimum verzekerde bedragen 1.500.000,00 EUR
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Teneinde de kandidaten te kunnen selecteren, wordt hen gevraagd de volgende documenten aan hun kandidatuur toe te voegen, in de dienen in de volgorde :
1. een referentielijst (minimum 5) die de MIVB toelaat, te beslissen of de kandidaat-onderneming (of één van leden van de tijdelijke handelsvennootschap) geschikt is om aan de huidige opdracht te voldoen :
De opgegeven referenties zullen projecten van gevarieerde omvang moeten voorstellen (tussen 100.000,00 en 3.000.000,00 EUR), gerealiseerd door de onderneming(of één van de ondernemingen van de tijdelijke handelsvennootschap) in stedelijk milieu, en dit tijdens de laatste 5 jaar. Het accent zal gelegd worden op renovatieprojecten in gebouwen die in exploitatie blijven; de ervaring van werken gerealiseerd in ondergrondse gebouwen (metrostations, ingerichte kelderverdiepingen,.) vormen een troef.
De doorgegeven informatie voor elk voorgesteld project moet onder andere het bedrag en de duur van de werken vermelden, alsook het respect van deze twee parameters tijdens het project.
De kandidaat zal voor de voorgestelde projecten een attest van goede uitvoering toevoegen, behoorlijk ingevuld door de betrokken Opdrachtgever
2. het algemeen organigram van de kandidaat-onderneming (of van elk lid van de tijdelijke handelsvennootschap); het accent zal gelegd worden op de presentatie van de verschillende diensten die op aan actieve manier aan deze opdracht zullen deelnemen (technische, administratieve en financiele diensten), zodanig dat de MIVB zich een idee kan vormen van de mogelijke ondersteunde functies binnen de onderneming, waarop zij, gericht of, indien het project het rechtvaardigt, de volledige duur van het project, beroep zal kunnen doen
3. de jaarlijkse gemiddelde bezetting (in voltijdse equivalenten)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/10/2016-12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming: 27/10/2016-17:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/10/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA