AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
nv Wind aan de Stroom 2014
p/a Zaha Hadidplein 1, BE-2030 Antwerpen
Contact: De heer Giovanni Vercammen
Tel: +32 32052081 E-mail: giovanni.vercammen@windaandestroom.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Werken en leveringen m.b.t. de netkoppeling van het windturbineproject Linkeroever fase 2
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Beveren (Linkerscheldeoever Haven van Antwerpen), 2000 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Engineering, leveren, plaatsen / uitvoeren, testen en in dienst nemen van inkoopstations / MS cabines met smart functies en remote bediening, intrapark kabelwerken en aansluiting (hoogspanning, data, FO communicatie) van het windturbineproject Linkeroever fase 2, waarbij 4 windturbines en eventueel 1 bijkomende windturbine worden aangesloten bij Eandis (Intergem) op 15kV. De timing voor de uitvoering van de werken zal dienen te worden afgestemd met de DNB en met de turbineleverancier. Definitieve oplevering is thans voorzien medio 2017.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De kandidaat mag zich niet bevinden in één van de situaties van artikel 66 van het KB van 16 juli 2012.
De indiening van de aanvraag tot deelneming geldt als impliciete verklaring op erewoord dat hij zich niet bevindt in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in §§1 en 2 van art. 66 van het KB van 16 juli 2012.
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om de gegevens die deze impliciete verklaring ondersteunen, te verifiëren. Voor zover ze daartoe over de mogelijkheid beschikt, zal ze, conform artikel 65, §1 van hetzelfde KB, via elektronische middelen bij de gegevensbeheerders inlichtingen en documenten opvragen om de persoonlijke toestand van de kandidaat te onderzoeken. Indien deze mogelijkheid niet bestaat, kan de aanbestedende overheid in elk stadium van de procedure verzoeken om de nodige bewijsstukken voor te leggen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De kandidaat toont zijn financiële en economische bekwaamheid aan door een bankverklaring.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De kandidaat dient een lijst te bezorgen met referenties van gelijkaardige opdrachten gedurende de laatste 3 jaar met een beschrijving van de uitgevoerde werken en met vermelding van datum, locatie, opdrachtgever, contactpersoon met telefoonnummer. Specifiek dient de kandidaat zijn ervaring met het aansluiten van decentrale productie op het distributienet waarbij een aansturing (actief en/of reactief vermogen) van op afstand van toepassing was, aan te tonen.
Het bestuur wenst reeds de aandacht van de kandidaten te vestigen op het gegeven dat het bestek zal kunnen bepalen dat indien de opdrachtnemer zelf niet beschikt over een erkenning betreffende alle aannemingsdelen, hij deze niet zelf mag uitvoeren doch bepaalde aandelen dient toe te vertrouwen aan een onderneming die wel beschikt over een erkenning in de respectievelijke categorie en met overeenstemmende klasse voor het aandeel van deze werken in het geheel. Met name de categorieën C6 (Sterkstroom- en telecommunicatiekabels in sleuven leggen, zonder aaneenkoppeling) kan van belang zijn in het kader van de uitvoering van huidige opdracht.
Vereiste erkenning: P2 (Elektrische en elektromechanische installaties van kunstwerken en nijverheidsinrichtingen, en elektrische buiteninstallaties), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
17/10/2016-11:00
De kandidaatstellingen dienen op papier ingediend te worden op volgend adres:
Wind aan de Stroom nv
Zaha Hadidplein 1
2030 Antwerpen
t.a.v. Tanja Vervaet
En per email: tanja.vervaet@windaandestroom.be
Er is een publieke opening van de kandidaturen voorzien op maandag 17 oktober 2016 om 11 uur. Plaats van opening: Nieuw Havenhuis (lokaal nHH 03.09, derde verdieping), Zaha Hadidplein 1 te 2030 Antwerpen.
1. Vertaling
2. Vraag en antwoord
De kandidaten kunnen voorafgaand vragen stellen over de opdracht. Deze vragen dienen uiterlijk op 11 oktober 2016 per email aan tanja.vervaet@windaandestroom.be te zijn ingediend.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/9/2016