AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Onze Lieve Vrouw Van Troost v.z.w.
Kroonveldlaan 50, BE-9200 Dendermonde
Contact: De heer Filip Vermijlen
Tel: +32 52252987 Fax: +32 52252871 E-mail: filip.vermijlen@azsintblasius.be
Internet adres(sen): www.azsintblasius.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Inrichting lokalen voor artsen van wacht - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Onze Lieve Vrouw Van Troost v.z.w., Kroonveldlaan 50 te 9200 Dendermonde
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht behelst het inrichten van 5 kamers met bijhorende sanitaire ruimte binnen de bestaande infrastructuur van het ziekenhuis.
Deze kamers zijn bestemd voor artsen die een wachtdienst in het ziekenhuis hebben.
De opdracht is opgedeeld in 3 percelen: architectuur, HVAC/sanitair en Elektriciteit.
Betreffende percelen kunnen aan verschillende partijen gegund worden.
Zowel de veiligheids- als projectcoördinatie wordt door het ziekenhuis verzekerd.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Architectuur
Korte beschrijving:
Architectuur
Perceel 2: Elektriciteitswerken
Korte beschrijving:
Elektriciteitswerken
Perceel 3: HVAC en Sanitair
Korte beschrijving:
HVAC en Sanitair
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
Geen negatief eigen vermogen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht in een ziekenhuis van minstens gelijkaardige grootte als dat van de opdrachtgever, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* Minstens 5 relevante referenties over de laatste 5 jaar.
* Beschikken over een VCA-certificaat (of gelijkwaardig).
Vereiste erkenning: Voor perceel 1
D (Bouwwerken), Klasse 2
Voor perceel 2
P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 2
Voor perceel 3
D16 (Sanitaire installaties en gasverwarmingsinstallaties met individuele toestellen), Klasse 2
en D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 25
Criterium 3: Plan van aanpak, Weging: 25
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/10/2016
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
19/10/2016
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Voor het plaatsbezoek dient voorafgaand een afspraak vastgelegd te worden met mevrouw Corinne De Caluwe, projectcoördinator infrastructuur, Kroonveldlaan 50 9200 Dendermonde, Tel. +32 52 25 20 88, corinne.decaluwe@azsintblasius.be.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/9/2016