Sint-pieters-woluwe

Heraanleg van het DUMONplein en de Baron d'HUARTlaan (tussen het DUMONplein en de Félix DE KEUSTERstraat) en bouw van een paviljoen en een luifel
Heraanleg van het DUMONplein en de Baron d'HUARTlaan
(tussen het DUMONplein en de Félix DE KEUSTERstraat)
en bouw van een paviljoen en een luifel
Plaats: Dumonplein (Sint-Pieters-Woluwe)


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Sint-Pieters-Woluwe
Charles Thielemanslaan 93, BE-1150 Sint-Pieters-Woluwe
Contact: Liégeois Olivier
Tel: +32 27730616 E-mail: oliegeois@woluwe1150.irisnet.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=249070
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Heraanleg van het DUMONplein en de Baron d'HUARTlaan (tussen het DUMONplein en de Félix DE KEUSTERstraat) en bouw van een paviljoen en een luifel
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Dumonplein (Sint-Pieters-Woluwe)
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Heraanleg van het DUMONplein en de Baron d'HUARTlaan
(tussen het DUMONplein en de Félix DE KEUSTERstraat)
en bouw van een paviljoen en een luifel
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te
bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing
overheidsopdrachten klassieke sectoren.
In overeenstemming met artikel 60 § 1 van het koninklijk besluit van 15.07.2011 zal het bestuur, enkel voor de
Belgische inschrijver, het volgend document zelf opvragen en het in de documenten van de opdracht bewaren:
Het attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan
heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die
slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen
tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land
waar hij gevestigd is.
Voor een buitenlandse inschrijver verwijzen naar artikel 62 van het Koninklijk Besluit van 15.07.2011.
De inschrijver voegt bij zijn offerte een attest waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen
overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Voor een Belgische inschrijver verifieert de aanbestedende overheid de naleving van de fiscale verplichtingen ten
opzichte van de FOD Financiën, op basis van het attest dat door die laatste wordt afgeleverd.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver moet een attest van niet-faillissement toevoegen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning
Pertinente ervaring
Erkenning: Klasse 7 : tot 5.330.000 EUR, Categorie: C
Elke inschrijver zal een lijst van drie werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht toevoegen. Deze werken moeten stedelijke wegensinrichting van een minimaal bedrag van 2.500.000? buiten BTW, betreffen.
Deze lijst zal vergezeld worden van attesten die bewijzen dat de werken naar behoren zijn uitgevoerd (inbegrepen de eerbied van de uitvoeringstermijn). Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Ze vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerde, regelmatig tot een goed einde zijn gebracht en dat de uitvoeringstermijn gerespecteerd werd.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/11/2016 - 12:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 09/11/2016 - 14:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 09/11/2016 - 14:30
Plaats: Collegezaal, Gemeentehuis van Sint-Pieters-Woluwe (1ste verdieping)
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De inschrijvers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De huidige opdracht is verdeeld in een vast gedeelte en een voorwaardelijk gedeelte.
De inschrijver is er toe gehouden kennis te nemen van de eventuele verschijning van errata, betreffende huidige opdracht, in het Bulletin der aanbestedingen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/09/2016

Vergelijkbare advertenties van BDA