AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AZ ZENO
Graaf Jansdijk 162, BE-8300 Knokke-Heist
Contact: Roels Nick
Detavernier Philip
Tel: +32 50434533 E-mail: nick.roels@azzeno.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=248791
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Kandidatuurstelling integrator LAN- en WLAN-netwerken, IP-telefonie en alarmserver.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Nieuwbouwziekenhuis AZ ZENO Kalvekeetdijk 260 te 8300 Knokke-Heist
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
AZ Zeno zal in de toekomst een belangrijk deel van de ziekenhuisactiviteiten concentreren in een nieuw ziekenhuis. Het nieuwe ziekenhuis wordt gebouwd op het grondgebied van de stad Knokke-Heist. De in gebruik name van het nieuwe ziekenhuis is voorzien voor het najaar van 2017. Tevens wordt de campus te Blankenberge geherconditioneerd.
In het licht van de innovatie die het aanbestedend bestuur nastreeft bij de bouw van een nieuw ziekenhuis is het de wens van het aanbestedend bestuur om op korte termijn de opdracht, in de vorm van een raamcontract voor 4 jaar, te gunnen tegen de voordeligste voorwaarden en volgens de laatste technologieën.
Het betreft een opdracht opgedeeld in 3 percelen.
Kandidaten kunnen zowel voor 1 als voor meerdere percelen inschrijven.
OPGELET: Dit is een tweetrapsprocedure waarbij in een eerste fase via een oproep van kandidaten een aantal geselecteerden weerhouden worden op basis van vooraf bepaalde selectiecriteria. In de tweede fase worden de geselecteerden uitgenodigd om, op basis van het bestek, een offerte in te dienen die na onderhandeling resulteert in een "Best And Final Offer".
OPGELET: het bestek zal enkel bezorgd worden aan de in de eerste fase (kandidatuurstelling) geselecteerde kandidaten.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: LAN netwerk
Korte beschrijving:
Leveren, instaleren en onderhouden van, het LAN netwerk
Perceel 2: WLAN netwerk
Korte beschrijving:
Leveren, instaleren en onderhouden van, het WLAN netwerk
Perceel 3: IP-telefonie en alarmserver
Korte beschrijving:
Leveren, instaleren en onderhouden van, IP telefonie en alarmserver
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een uitreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechterlijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst waaruit blijkt dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillisement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechterlijke reorganisatie heeft bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- geen aangifte heeft gedaan van zijn faillisement, geen procedure van vereffening of van gerechterlijke reorganisatie aanhangig is tegen hem en niet het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- niet veroordeeld is geweest , bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;.
Daarnaast zal het aanbestedend bestuur zich ervan verzekeren dat de inschrijver:
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- zich niet in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen opvorderbaar in het kader van de kwalitatieve selectie.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een verklaring betreffende de totale omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
De jaaromzet gerealiseerd in het jaar 2015 moet minstens 10 miljoen EUR bedragen excl. BTW.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Er dient een overzichtelijke lijst bijgevoegd te worden van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaren werden verricht met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechterlijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of mede ondertekent of in geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer, of, bij ontstentenis, eenvoudige verklaring van de dienstverlener.
Er worden minimaal 5 referenties gevraagd per perceel, waarvan 3 in de Health Care sector. De inschrijver dient bijkomend aan te tonen dat hij beschikt over een Nederlandstalige Helpdesk
Bijkomende minimumvereisten per perceel:
- Perceel 1: De omzetwaarde van elke referentie dient minimaal 300.000 EURO te bedragen excl. BTW over de laatste 3 jaren. De inschrijver vult voor elke referentie een informatiefiche in.
- Perceel 2: De omzetwaarde van elke referentie dient minimaal 150.00 EURO te bedragen excl. BTW over de laatste 3 jaren. De inschrijver vult voor elke referentie een informatiefiche in.
- Perceel 3 De omzetwaarde van elke referentie dient minimaal 150.000 EURO te bedragen excl. BTW over de laatste drie jaren. De inschrijver vult voor elke referentie een informatiefiche in.
Voor Perceel 3 dient een extra referentie toegevoegd worden van minimaal 150.000 EURO excl. BTW voor spraakcommunicatie op WIFI-infrastructuur.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 28/10/2016 - 09:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
31/10/2016 - 09:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/09/2016